نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2503
-
الف
+

نقش آفرینی گروه موسیقی پازل در «گل به خودی»

آوزخوانان گروه پازل اولین حضور سینمایی خود را با «گُل به خودی» تجربه می‌کنند.

به گزارش آی فیلم 2، «علی رهبری» و «آرین بهاری» آوزخوانان گروه پازل با نقش آفرینی در فلم سینمایی «گُل به خودی» وارد عرصه بازیگری می شوند.

فلمبرداری «گُل به خودی» به کارگردانی «احمد تجری» و تهیه کنندگی «علی قائم مقامی» در تهران ادامه دارد.

این فلم در ژانر کودک و نوجوان ساخته می‌شود و گروه پازل علاوه بر حضور «علی رهبری» و «آرین بهاری» به عنوان بازیگران فلم، ساخت موسیقی متن را نیز بر عهده دارند.

همچنین یکی از پارچه های جدید این گروه در «گُل به خودی» رونمایی می‌شود.

گروه پازل یا «پازل بند(Puzzle Band)» یک گروه موسیقی پاپ ایرانی است که ابتدا اعضای آن را «علی رهبری»، «آرین بهاری» و «مهران عباسی» تشکیل می دادند که در ادامه، با جدا شدن «مهران عباسی» به گروهی دونفره تبدیل شد.

این گروه فعالیت خود را از عقرب(آبان) سال 1390 شروع کرد. گروه پازل با هدف ایجاد سبکی نو در موسیقی پاپ ایران کار خود را شروع کرده و در سال 1395 آلبوم اول و دوم خود را منتشر کرده است.

در کارنامه کاری گروه پازل تاکنون تنظیم آهنگ های بسیاری برای هنرمندانی همچون «حمید هیراد»، «ماکان بند»، «محسن یگانه»، «مرتضی پاشایی»، «میثم ابراهیمی»، «فرزاد فرزین»، «رضا صادقی» و … مشاهده می شود.

داستان «گُل به خودی» قصه آمال و آرزوهای تعدادی کودک است که در یک یتیم خانه زندگی می‌کنند و به کمک چند گودی(عروسک) وارد ماجراهایی جذاب می‌شوند.

«ابوالفضل رجبی»، «رایان سرلک»، «ال آی بشارت» و «آرینا تجری» با معرفی «محمدرضا علی نیا» بازیگران کودک این فیلم سینمایی هستند.

م ح

نظر شما
ارسال نظر