نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
11946
-
الف
+

تاریخ اکران «سوریاوانشی» اکشی کومار اعلام شد

فلم مورد انتظار «سوریاوانشی» به زودی اکران می شود.

به گزارش آی فیلم 2، پس از چند ماه از شیوع گسترده ویروس کرونا و تعطیلی سینماها، به نظر می رسد در برخی شهرها و کشورها با اعلام وضعیت سفید، سالون های سینما مجدد بازگشایی شده اند.

در این بین سینماگران هند که ضربه سنگینی از اکران نشدن فلم های خود دیده اند، قصد دارند تا در ماه های آینده و با فروکش کردن شیوع کرونا اقدام به اکران فلم های خود در سالون های سینما کنند.

 یکی از فلم های مورد انتظار «سوریاوانشی» جدیدترین اثر کارگردان مشهور هندی «Rohit Shetty»، یک فلم پولیسی است که «آجی دوگان»از فلم «سینگام» و «رانویر سینگ» از فلم «سیمبا» در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت.

این چهارمین فلم از دنیای پولیسی است که کارگردان مشهور هندی Rohit Shetty با ساخت فلم دوگانه سینگام در سال های 2011 و 2014 میلادی و نقش آفرینی آجی دوگان آغاز کرد و در ادامه سیمبا را بازی رانویر سینگ در سال 2018 ساخت تا طرفداران آثار او برای جدیدترین فلم بی صبرانه منتظر باشند.

از نکات قابل توجه این فلم، بازسازی یک ترانه مشهور مربوط به فلم «مهره» است که در سال 1994 با نقش آفرینی اکشی کومار ساخته شده بود.

Rohit Shetty کارگردان فلم، امیدوار است تا موفقیت فلم های سینگام و سیمبا را تکرار کند و نظر طرفداران را جلب نماید.

این فلم طبق گفته کارگردان و تیم سازنده در تاریخ 14 نوامبر سال جاری میلادی اکران می شود و این اکران به شرایط مهار ویروس کرونا در هند بستگی دارد اما سینماگران هند نسبت به آینده خوشبین هستند و امیدوارند که با بازگشایی سینماها، صنعت سینمای هند مجددا رونق بگیرد.

بیشتر بخوانید:

همکاری «اکشی کومار»، «آجی دوگان» و «رانویر سینگ» در یک فلم سینمایی پولیسی

ضربه سنگین کرونا به سینمای بالیوود ؛ از توقف ساخت فلم جدید «سلمان خان» تا تعویق اکران فلم های پرستاره

«اکشی کومار»: از اجرای صحنه های اکشن لذت می برم

ع ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر