نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5363
-
الف
+

پدر سینمای هند گرفتار کرونا شد

«آمیتاب بچن» و «آبیشک» پسرش به ویروس کرونا مبتلا شدند.

به گزارش آی فیلم 2، «آمیتاب بچن» بازیگر کهنه کار و پر آوازه هندوستان معروف به پدر سینمای هند و «آبیشک» پسرش به ویروس کرونا مبتلا شدند و در بخش مراقبت های ویژه حال وخیمی دارند.

«آمیتاب بچن» شب گذشته در صفحه توییتر خود با نشر یک پست از مثبت بودن آزمایش کرونای خود خبر داد و نوشت: اکنون در شفاخانه بستری هستم و از کسانی که طی هفته اخیر با من در ارتباط بوده اند، خواهش می کنم که آزمایش بدهند. 

در همین حال، خانواده بچن تحت آزمایش کرونا قرار گرفتند و به تازگی اعلام شده است که «آبیشک»، «آیشواریا رای باچان» و دخترش «آرادیا باچان» نیز به این ویروس مبتلا شده و به شفاخانه منتقل شده است.

بر همین اساس، از شب گذشته تاکنون موج عظیمی از پیام هایی با آرزوی بازگشت سلامتی و بهبود یافتن آمیتاب بچن و خانواده اش از سوی علاقمندان و طرفداران آن ها در فضای مجازی منتشر شده است.

رییس وزرات صحت عامه هند نیز در یک پیام خطاب به بچن نوشت: من نیز به تمام ملت می پیوندم و تا برایتان آرزوی بهبودی عاجل داشته باشم. شما شخصیت محبوب میلیون ها نفر در این کشور هستید، یک فوق ستاره! همه ما از شما مراقبت های لازم را خواهیم کرد.

«آمیتاب بچن» بازیگر پرآوازه هندی می باشد که تاکنون در 193 فلم بلند بازی كرده و بيشترين کرکتر سينمايی با نام «ويجی» را داشته است ، همين موضوع، لقب «ويجی» را برای او تثبيت كرد. 

بچن همچنان نخستین بازیگر هندی است که در موزیم لندن جایی برای خود دارد . او به «پدر سینمای هند» نیز مشهور است.

او از سال ۱۹۶۹ و با فلم سیاه و سفید «هفت هندی» پا به سینما گذاشت و از آن پس همیشه از مطرح‌ترین چهره‌های سینمای هند بوده‌ است. او تا کنون دوازده بار جایزه فلم فیر( جایزه اصلی فلمهای هندی) را از آن خود کرده‌ است.

آمیتاب بچن همراه با بازیگری در زمینه تهیه کنندگی نیز فعالیت می‌کند. 

او از بهترین بازیگران سینمای هند و یکی از قیمتی ترین ستارگان در این زمینه می‌باشد. بچن در سال ۱۹۸۴ به عنوان نماینده پارلمان هند انتخاب شد ولی در سال ۱۹۸۷ این شغل را کنار گذاشت.

م ح

نظر شما
ارسال نظر
محمد قسیم

از خداوند بزرگ برایش شفای عاجل میخواهم.

امیر احمدی

امیدوارم همیشه صحیح سالم باشی شفای عاجل نصیب کنه.

دانیال شاه

از خداوند شفای عاجل برایش خواهانیم.

نسیم

ازخداوندمتعال خواهان صحت یابی ایشان استم.

محمد نیک نصیر

پدر سینمای هند زنده باد زودتر خوب شید ما منتظریم.

نبی نادری

شفای عاجل میخواهم برای همه خانواده اش و خودش و شفای عاجل از خداوند متعال برای تمامی بیماران آرزو می نمایم.

حاج رضا صوفی زاده

از خداوند متعال برای ایشان و تمام بیماران آرزوی سلامتی میکنم.

سهیلا

اگر امیتاب بچن چیزی شود سینمای بالیوود سقوط میکنه چرا که او پدر سینمای هندوستان است.