نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4557
-
الف
+

بازیگران ایرانی که کرونا گرفتند

در این گزارش درباره بازیگران ایرانی که به کرونا مبتلا شده اند، می خوانید.

به گزارش آی فیلم 2، درحالی ‌که ویروس کرونا در سراسر جهان گسترش پیدا کرده است،‌ برخی بازیگران و چهره‌های سینما و تلویزیون نیز از این قاعده مستثنا نبوده‌اند و در روزهای اخیر به این ویروس مبتلا شده اند.

در این میان، شماری از بازیگران ایرانی با انتشار پست هایی در فضای مجازی از ابتلای خود به این ویروس خبر داده اند:

بهاره رهنما

«بهاره رهنما» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت:‌ روز هفتم قرنطینه و روز چهاردهم علائم بیماری کرونا را با لطف ‌و یاری خداوند، دعای مادرم و خانواده و همسر مهربانم، دوستان و نزدیکانم و الطاف ائمه و فرشتگان در منزل می‌گذرانم.

کیانوش گرامی

«کیانوش گرامی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم2 شاهد نقش آفرینی وی در سریال «میوه ممنوعه» بودند نیز از جمله هنرمندانی است که گرفتار این ویروس شده است.

«کیانوش گرامی» درباره رنج و سختی ابتلا به کرونا گفت: فکر نمی‌کردم کرونا گرفته‌ام، روزهای اول فکر می‌کردم سرماخوردگی گرفتم و اتفاقی نیفتاد اما رفته رفته این مشکل بیشتر شد و به همین دلیل به شفاخانه مراجعه کردم آنجا متوجه شدم که ریه‌ام نیز به خاطر این ویروس دچار مشکل شده است.

وی افزود: متأسفانه همسر و دو دخترهایم هم گرفتار این بیماری شدند. دو روز در خانه ماندم اما یک شب از خواب پریدم و دیدم نفسم بالا نمی‌آید.

بازیگر سریال «میوه ممنوعه» تأکید کرد: از مردم می‌خواهم من و همه بیماران را دعا کنند. ماسک بزنید به همه نکات صحی عمل کنند تا شر این بیماری کم شود.

لیلا بلوکات

«لیلا بلوکات» بازیگر سریال «یوسف پیامبر»، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، با بیان اینکه باور نمی کرده مبتلا به ویروس کرونا شده، نوشت: بیماری کرونا را دست کم نگیرید. عاجزانه می‌خواهم که رعایت کنید. من سه ماه قرنطینه را رعایت کردم ولی افسوس با رعایت تمام موارد صحی از جانب خودم باز هم این ویروس منحوس امانم نداد و مرا نیز مبتلا کرد.

لیلا بلوکات که در قرنطینه خانگی به سر می برد از تجربه از دست دادن حس چشایی و بینایی اش همچنین گفت و اظهار داشته است بعد از ابتلا به کرونا برای 2 ساعت قدرت بینایی اش را از دست داده و به گفته خودش جهنم را به چشم دیده است.

بهروز بقایی

«بهروز بقایی» بازیگر و کارگردان سریال «دنیای شیرین» اولین بازیگری بود که در همان اولین روزهای ورود ویروس کرونا به ایران، مبتلا شد که خوشبختانه پس از گذراندن دوران قرنطینه توانست این ویروس را شکست دهد و صحت کامل خود را بازیابد.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین