نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5147
-
الف
+

«شاهرخ خان» فلم «را وان 2» را می سازد

«شاهرخ خان» پس از دو سال دوری از سینما، با یک فلم اکشن باز می گردد.

به گزارش آی فیلم2، ‌«شاهرخ خان» ستاره سینمای هند پس از دو سال دوری از سینما، با یک فلم اکشن در نقش یک ابر قهرمان باز می گردد.

طبق اعلام «انوباو سینها» کارگردان فلم «را وان» (Ra.One)، ادامه این فلم اکشن-علمی تخیلی قرار است تحت نام «جی وان» (G.One) ساخته شود و برای شماره دوم هم شاهرخ خان ابرقهرمان این فلم خواهد بود.

به گفته وی پیشرفت تکنالوژی از سال 2011 که شماره اول ساخته شده تا هم اکنون بسیار شگفت انگیز بوده و در شماره دوم فلم بهتری را شاهد خواهیم بود.

همچنین خبرهای دیگر حاکی از آن است که شاهرخ خان در یک فلم‌ با «راجکومار هیرانی» همکاری می کند و این فلم یک اثر کمیدی اجتماعی می باشد که درمورد مهاجرت است و داستان آن در پنجاب و کانادا اتفاق می افتد.

تیم سازنده برای آغاز فلمبرداری منتظر برداشته شدن‌ محدودیت های سفر به خاطر  شیوع کرونا می باشند، زیرا یک برنامه فلمبرداری طولانی برای آن در نظر گرفته شده است.

همچنین این فلم پیرامون یک مساله مهم و جدی جهانی است که با طنزی ملایم همراه است و شاهرخ خان برای این نقش باید موهایش را بلندتر کند.

گفتنی است چندی پیش شاهرخ خان اعلام کرده بود که قرار است در فلم علمی تخیلی «براهماسترا(Brahmastra)» به کارگردانی «آیان مکرجی» با «رانبیر کاپور»، «آمیتاب بچن» و «آلیا بهات» هم بازی شود.

ع ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر