نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5649
-
الف
+

«آتنه فقیه نصیری» از «خانه سبز» تا «مدار صفر درجه»+تصاویر

در این گزارش با «آتنه فقیه نصیری» بازیگر سریال «کت جادویی» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «آتنه فقیه‌نصیری» زاده‌ 23 عقرب(آبان) 1347 هجری خورشیدی در تهران، بازیگر سینما وتلویزیون اهل ایران است.

فقیه نصیری که فارغ‌التحصیل رشته‌ زبان اسپانیایی می باشد، فقیه‌نصیری فعالیت در سینما را از سال 1370 با فلم «جیب‌برها به بهشت نمی‌روند» آغاز کرد و یک سال بعد به تلویزیون راه یافت.

او در سریال تلویزیونی «خاله سارا» (1371) مخاطبان زیادی را جذب کرد، بعد از آن در سریال «شلیک نهایی» تولید سال 1374 حضور یافت و با بازی در سریال «خانه‌ سبز» (1375)، در میان عموم به محبوبیت دست یافت.

بانو فقیه نصیری برای بازی در فلم «در کمال خونسردی» به کارگردانی «سیامک شایقی» کاندیدای بهترین بازیگر زن شد و بین سالهای 70 تا 75 جز پر کارترین بازیگران بوده است.

در ادامه سریال های موفق، وی در سال 1378 در سریال «کت جادویی» به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» که هم اکنون از شبکه آی فیلم2 در حال نشر است، حضور یافت.

وی در این سریال نقش «سیما» همسر عماد با بازی «رامبد جوان» را بر عهده دارد که برای دومین بار به حیث یک زوج در سریال تلویزیونی حضور می یابند.

فقیه نصیری دهه 70 را با سریال های موفق پشت سر گذاشت و در دهه 80 با سریال پر ستاره «مدار صفر درجه» خوش درخشید.

او که در این سریال نقش «سعیده پارسا» را بر عهده دارد و بازی در کنار بازیگرانی «شهاب حسینی»، «رویا تیموریان»، «مسعود رایگان»، «لعیا زنگنه» و «رحیم نوروزی» را تجربه کرده است.

وی در آخرین حضورش در تلویزیون در سریال «لیسانسه ها» نقش آفرینی کرده است.

سریال های تلویزیونی «داستان یک شهر» (1378)، «گمگشته» (1380)، «آسمان همیشه ابری نیست» (1389)، «جراحت» (1389) و «ماه و پلنگ» (1395)  و فلم های «من زمین را دوست دارم» (1372)، «کاکادو» (1373)، «آن مرد آمد» (1386) از جمله آثاری هستند که او در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

دانلود سریال «شلیک نهایی»

دانلود سریال «کت جادویی»

دانلود سریال «101 راه برای ذله کردن»

دانلود سریال «مدار صفر درجه»

دانلود سریال «ماه و پلنگ»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین