نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4564
-
الف
+

آرزوی بزرگ شهره لرستانی که باید پیش از مرگ برآورده شود

«شهره لرستانی» بازیگر سریال «سه در چهار» در یک مصاحبه گفت: می خواهم قبل از مرگم نخستین فلم خود را بسازم.

به گزارش آی فیلم2، «شهره لرستانی» بازیگر سینما و تلویزیون در یک مصاحبه از آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت.

«شهره لرستانی» بازیگر سریال «سه در چهار» در پیوند با فعاالیت های اخیر خود اظهار داشت: در سال روان هنوز در هیچ پروژه‌ای حضور نداشته‌ام، در کل به دلیل شیوع کرونا پیشنهادات بسیار کم شده است و اگر هم پیشنهادی می شود، ترجیح دادم که بازی نکنم، زیرا می‌خواهم در آثار خوب و با کیفیت بازی کنم. 

وی درباره ساخت نخستین فلم خود با نام «ودود» گفت: بعد از تلاش‌های فراوان برای تامین سرمایه و عدم موفقیت در این اقدام، قصد دارم اولین فلمم را با هزینه شخصی بسازم و بسیار دوست دارم که فلمم ساخته شود، باور کنید اگر این فلم را نسازم دستم از گور بیرون می‌ماند، می‌خواهم قبل از مردن به هر طریقی این فلم را بسازم. 

بازیگر فلم «اخراجی ها» ادامه داد: فلم من کاملا اثری کمیدی است که فروش خوبی خواهد داشت اما نمی‌دانم چرا تا به امروز نتوانستم سرمایه لازم برای شروع پروژه را تامین کنم، نمی‌دانم ساخت این پروژه کی آغاز می‌شود، همه چیز به شرایط کرونا و اتمام آن بستگی دارد، باید ببینیم کی از این وضع خلاص می‌شویم تا بعد از آن بتوانم در مورد زمان قطعی ساخت این فلم حرف بزنم. 

لرستانی فلم «ودود» را اثری کاملا قابل دفاع دانست و افزود: از فلم خود دفاع می‌کنم زیرا یک کمیدی با شرافت است، این فلم از جنس طنز فاخر بوده و کاملا ارزش آن را دارد که برای ساختش کنار نکشم. 

وی درباره موفقیت سریال «سه در چهار» بعد از گذشت سالها به خبرنگار میزان گفت: سریال «سه در چهار»  محبوب بود به این دلیل که عوامل به راحتی کار خود را انجام می‌دادند و در آن زمان تنوع کار و کارگردان بسیار بیشتر بود.

گفتنی است سریال های  «کلاه پهلوی»، «سه در چهار»، «قرارگاه مسکونی» و فلم سینمایی اخراجی ها با نقش آفرینی بانو لرستانی از شبکه آی فیلم2 نشر شده است.

دانلود سریال «کلاه پهلوی»

دانلود سریال «سه در چهار»

دانلود سریال «قرارگاه مسکونی»

ع ا

 

نظر شما
ارسال نظر