نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4144
-
الف
+

«حمیدرضا پگاه» از ویژگی های نقش خود در سریال «خانه امن» گفت

«حمیدرضا پگاه» بازیگر سریال «خانه امن» از ویژگی های نقش خود در این سریال سخن گفت.

به گزارش آی فیلم2، «حمیدرضا پگاه» در یک مصاحبه در پیوند با سریال «خانه امن» به کارگردانی «احمد معظمی» سخن گفت.

حمیدرضا پگاه در پیوند با داستان این سریال گفت: سوژه سریال تلویزیونی «خانه امن» کاملا با کارهای قبل متفاوت است و در مقطع اوج فعالیت داعش در منطقه در سال ۹۵ و تهران میگذرد.

وی در مورد ویژگی های کرکتر خود در این سریال اظهار داشت: در سریال «خانه امن» نقش مامور امنیتی به نام «کمال» را بازی می کنم و فلم نامه نوشته آقای «حسین تراب نژاد» است او نویسنده ای است که پیش تر آثاری از این دست را به نگارش در آورده است.

وی ادامه داد: ابزار کار بازیگر فلمنامه و فضای طراحی شده برای بازیگر است. تلاشم این است که با راهنمایی کارگردان در ارائه کرکتر «کمال» متفاوت عمل کنم.

حمیدرضا پگاه در پیوند با ارتباط مخاطب با آثار اکشن در تلویزیون گفت: قطعا کارهای اکشن برای مخاطب که معمولا سریال های خانوادگی را دنبال می کند، جذاب است‌. در این کار نیز به دلیل فضای کار، صحنه های اکشن زیادی دیده می شود که ما تلاش خود را در خلق صحنه ها به کار بردیم اما کارهای تصویری زحمات یک تیم است که امیدواریم صحنه ها با درایت افراد متخصص به نتیجه خوبی منجر شود.

بازیگر سریال «آوای باران» تصریح کرد: طبعا به دلیل گستردگی مخاطب تلویزیون برای گروه سازنده امکان نمایش خشونت رایج در گروه داعش را نیستیم اما با تمهیداتی این خشونت و تکفیر به مخاطب القاء می شود.

حمیدرضا پگاه در مورد فعالیت های اخیر خود توضیح داد: پیشنهاد سریال و سینما داشتم اما به دلیل تمرکز روی نقش کمال در سریال «خانه امن» امکان بازی در کار دیگری را نداشتم و پیشنهادات را نپذیرفتم و از سال گذشته مصروف بازی در خانه امن هستم.

سریال تلویزیونی «خانه امن» به تهدیدات داعش و چگونگی طراحی کشورهای غربی و کمک‌های مالی منطقه‌ای به این گروه تروریستی می‌پردازد.

بخش هایی از «خانه امن»  در خارج از ایران فلمبرداری می شود و به علت زمان بر بودن پروژه قرار است در نیمه دوم سال 1399 از تلویزیون این کشور نشر شود.

«حمیدرضا پگاه»،«سیما تیرانداز»، «امین زندگانی» و «سامان صفاری» کرکترهای مرکزی این سریال هستند.

فارس نوشت: احتمالاً بیش از 50 بازیگر در این سریال حضور خواهند داشت.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر