نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3637
-
الف
+

«قربان نجفی» : تمام تلاشم این بود تا نقش یک داعشی را به بهترین شکل ممکن ایفا کنم

«قربان نجفی» در یک مصاحبه در مورد نقش خود در سریال «خانه امن» صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «قربان نجفی» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران در یک مصاحبه در مورد نقش خود در سریال «خانه امن» سخن گفت.

بازیگر سریال «خانه امن» در پیوند با حضور در این سریال گفت: من در سریال «خانه امن» نقش یکی از افراد مشهور داعش را بازی می‌کنم، این کرکتر برای من بسیار جذاب است، طبیعتا بازی در نقش یک فرد داعشی برای من دشوار است زیرا چنین کرکتری را در هیچ جای دنیا دوست ندارند اما من عادت دارم که تماما در نقش قرار گیرم و حواشی آن را فراموش کنم.

وی درباره سختی بازی یک کرکتر داعشی افزود: بسیار دشوار است که من به حیث بازیگر، نفرت خود و عواطفم نسبت به داعش را فراموش کنم اما تمام تلاش خود را کردم تا این نقش را بهترین شکل ممکن ایفا نمایم. 

بازیگر سریال «ستایش» ادامه داد: هرگز برای رسیدن به این نقش، مستندهایی که در مورد داعش است را ندیدم زیرا نمی توانم خشونت آنها را تحمل کنم، البته برای ما فلم هایی در این زمینه به نمایش گذاشته شد اما تحمل کمترین خشونت موجود در این آثار را هم نداشتم.

وی در همین رابطه اظهار داشت: هرچند روحیه من نسبت به خشونت ضعیف است اما تمام تلاشم این بود تا نقش را به بهترین شکل ممکن ایفا کنم،از نظر من ظاهر فرد در بازیگری چندان مهم نیست و بازیگر باید در قامت هر نوع کرکتری قرار گیرد، من شاید شباهت ظاهری و روحی به شخصیت مشهور داعشی نداشته باشم اما سعی کردم به بهترین نحو او را بازی کنم. 

نجفی در پیوند با احتمال موفقیت سریال «خانه امن» تصریح کرد: یکی از نگرانی ‌هایم برای نقش آفرینی در این سریال، عدم استقبال مخاطبان به خاطر تنفر مردم از داعش بود اما وقتی فلمنامه را خواندم متوجه شدم که این اثر دارای ابعاد گوناگونی است که هر کدام می توانند مخاطب را با خود همراه سازند و به شخصه امیدوارم که این سریال از سریال های پرمخاطب تلویزیونی باشد. 

در پایان وی در مورد زمان نشر سریال «خانه امن» خاطر نشان کرد: اطلاع دقیقی از زمان رسمی نشر ندارم اما طبق تصمیم هایی که صورت گرفته به احتمال فراوان این سریال بعد از ماه صفر نشر می شود.

«قربان نجفی» متولد ۱ حمل(فروردین) ۱۳۴۷ خورشیدی در ولایت فارس، فارغ‌التحصیل رشته تیاتر است.

وی از سال ۱۳۷۳ خورشیدی همکاری خود را با رادیو آغاز کرد. او اولین بار در سال ۱۳۷۵ بازی در سینما را با فلم «سایه به سایه» به کارگردانی «علی ژکان» تجربه کرد.

«ستایش» ، «نفس» و «دیوار شیشه ای» از جمله سریال هایی است که نجفی در آن ایفای نقش کرده است.

همچنان «ژن خوک (۱۳۹۷)»،«تنگه ابوقریب (۱۳۹۶)» ، «او خوب سنگ می‌زند (۱۳۹۱)» ، «خاکستر و برف (۱۳۹۱)» و «آقای مدیر (۱۳۹۰)» از آخرین آثار سینمایی نجفی می باشد.

دانلود سریال «ستایش 3»

دانلود سریال «نفس»

دانلود سریال «دیوار شیشه ای»

ع ا 

نظر شما
ارسال نظر