نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
11622
-
الف
+

بازیگرانی که در خردسالی به شهرت رسیدند این روزها کجا هستند؟

درا ین گزارش با بازیگران خردسالی که از دنیای بازیگری خداحافظی کرده اند، آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم2، بسیاری از بازیگران مشهور از دوران کودکی پا به دنیای سینما گذاشته و سیر موفقیت را طی کرده اند.

در این میان تعدادی از این بازیگرهای خردسال که در اوج شهرت به سر می بردند، از دنیای بازیگری کنار کشیدند و اثر جدیدی با نقش آفرینی آنها ساخته نشد.

در این گزارش به معرفی بازیگران ایرانی پرداخته ایم که در کودکی و اوج شهرت از بازیگری دست کشیده اند که در ادامه مطالعه می کنید:

آرش نادی

«آرش نادی» که کرکتر علی در سریال «خانه سبز» را بر عهده داشت، یکی از بازیگرانی است که برای خیلی از مخاطبان تلویزیون خاطره ساز بوده است. کودکی شیرین زبان که همان زمان برای بسیاری سوال بود چطور می تواند این دیالوگ های سخت را به یاد بسپارد.

بازیگری که «مسعود رسام» او را از کودکستان پیدا کرده بود اما بعد از سریال های «خانه سبز» و «سرزمین سبز» دیگر از او در دنیای بازیگری خبر نبود.

سپهر آزادی

«سپهر آزادی» زاده ۲۸ اسد(مرداد) سال ۱۳۶۹ خورشیدی کودک شیرین زبان و شوخ دهه ۷۰ تلویزیون و سینمای ایران است.

او فعالیت خود را در سینما با «درخت گلابی» کاری از «داریوش مهرجویی» آغاز کرد و یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی او بازی در فلم «مارمولک» می باشد.

«سپهر آزادی» در سال 1376 خورشیدی با شیرین زبانی ها و بازی خوبش در سریال های «دنیای شیرین» و «سیب خنده» طرفداران بسیاری پیدا کرد.

همین باعث شد وی سال 1376 خورشیدی نیز در سریال «مجید دلبندم» حضور یابد و بازی خوبی را به نمایش بگذارد و در بین مخاطبان بیشتر مطرح شود.

آخرین کار او در عرصه بازیگری سال 1383 خورشیدی، ایفای نقش در فلم سینمایی «پل سیزدهم» بود. 

«عزیزم من کوک نیستم» به کارگردانی «محمدرضا هنرمند» از دیگر آثار سینمایی است که او در سال 1380 خورشیدی در آن نقش آفرینی کرد.

«یکی بود یکی نبود» و «راز پرواز» از دیگر فلم هایی است که آزادی در آن ها ایفای نقش کرده است.

این پسربچه شوخ که اکنون دیگر 29 ساله شده یکی دیگر از بازیگرانی است که مدت هاست در سینما و تلویزیون دیده نمی شود.

مهسا ملاپور

«مهسا ملاپور» زاده 19 ثور(اردیبهشت) 1369 در تهران، بازیگر اهل ایران است و فارغ التحصیل تکنالوژی هوایی در مقطع لیسانس است.

هشت ساله بود که به واسطه آشنایی خانوادگی با منوچهر شمسایی، به «بهروز بقایی» برای سریال «دنیای شیرین دریا» معرفی شد و پس از آن‌که تست داد از بین تعدادی متقاضی توانست نقش «ساحل»، خواهر کوچک‌تر دریا را بازی کند. پس از آن در سریال «مهر طوبی» بازی کرد که در نوروز ۹۴ نشر شد، ولی بعد از آن در هیچ فلم و سریالی بازی نکرد.

ستاره جعفری

«ستاره جعفری» زاده سال ۱۳۵۸ هجری خورشیدی در شهر اهواز است. وی مدرک تحصیلی لیسانس انجینیری کشاورزی را در ایران کسب کرد.

او موفق شد در کشور هالند مدرک ماستری کشاورزی و دکترای علوم دامی را دریافت نماید.

در سن نوجوانی (۱۲ سالگی) از طرف مدیر تدارکات سریال «گل پامچال» به کارگردان این سریال معرفی شد و پس از تست دادن برای ایفای نقش «لیلا» پذیرفته شد.

زمانیکه در سریال گل پامچال ایفای نقش می کرد، متعلم مکتب بود و همزمان درس خواندن و بازی در سریال برای وی کار سختی بود.

پس از بازی در سریال گل پامچال، چند پیشنهاد سریال و فلم سینمایی به وی شد، اما ستاره جعفری هیچ کدام از آنها را نپذیرفت.

روژان آریامنش

«روژان آریامنش» زاده 29 ثور(اردیبهشت) 1375 هجری خورشیدی در تهران، بازیگر اهل ایران است.

پیش از این‌که بازیگر شود، الفبای موسیقی را در دوران کودکی آموخت. پنج ساله بود که به صورت اتفاقی پس از تست بازیگری در سریال «دردسر والدین» به ایفای نقش پرداخت که حضور موفق او در این سریال باعث شد در سریال‌ها و فلم های بسیاری هنرنمایی کند.
وی در سریال‌های متفاوتی همچون «خوش رکاب»، «مختارنامه»، «معصومیتاز دست رفته» نقش آفرینی کرده است و بعد از این سریال ها در اثر دیگری حضور نداشته است.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین