نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
11257
-
الف
+

با «میرفرخ هاشمیان» بازیگر سریال «کیمیا» بیشتر آشنا شوید+تصاویر

در این گزارش با «میرفرخ هاشمیان» بازیگر سینما و تلویزیون ایران بیشتر آشنا خواهید شد.

به گزارش آی فیلم 2، «میرفرخ هاشمیان» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در تاریخ ۲۸ سنبله(شهریور) سال ۱۳۶۵ در تهران متولد شد.

«میرفرخ هاشمیان» که از کودکی به هنر بازیگری علاقمند بود، نخستین بار با فلم سینمایی «بچه های آسمان» وارد تلویزیون و دنیای بازیگری شد.

«مجید مجیدی» کارگردان «بچه های آسمان» برای این فلم از 6 هزار دانش‌ آموز تست بازیگری گرفت و در نهایت «میرفرخ هاشمیان» برای کرکتر «علی» انتخاب شد.

او با ایفای نقش در فلم سینمایی «بچه های آسمان» به شهرت جهانی رسید و عکسش در نقش علی در کتاب های درسی ایران به چاپ رسید. 

داستان این فلم درباره پسری به نام علی است که کفش‌های «زهرا» خواهرش را گم می‌کند. از آنجایی که زهرا کفش دیگری ندارد و پدر هم توانایی مالی خرید کفش نو را ندارد، قرار می‌گذارند که صبح‌ها زهرا کفش علی را بپوشد و ظهر علی در مسیر منتظر پایان مکتب زهرا و آمدن او می شود تا کفش را از زهرا دریافت و با آن به مکتب برود.

با وجود تلاشی که زهرا برای به موقع رساندن کفش ها به علی میکند اما علی هر روز دیر به مکتب میرسد تا اینکه قرار می شود در مکتب یک مسابقه برگزار شود که در این مسابقه به نفر سوم یک کفش جایزه می دهند...

به گفته هاشمیان، اکثر منتقدین بر این باور بودند که نقش آفرینی او در «بچه های آسمان» حاصل تمرین و بازی در ۴ سال بازیگری است، در حالی که هاشمیان فقط ۱۴ روز تمرین کرده بود، دیالوگ ها را زمان فلمبرداری می خواند و سپس مقابل کمره می رفت.

هاشمیان بعد از فلم «بچه های آسمان» از دنیای بازیگری فاصله گرفت اما توانست بعد از 19 سال دوری با نقش آفرینی در سریال «کیمیا» به کارگردانی «جواد افشار» دوباره به عرصه بازیگری بازگردد.

«میرفرخ هاشمیان» در سال 1394 در سریال «کیمیا» با کرکتر «هادی» (دوست کیوان) به ایفای نقش پرداخت.

کرکتر «هادی» با استفاده از کثافت(زباله) که در گوشه و کنار شهر پیدا می کند رادیو می سازد و برای مردم شهرش آهنگ های درخواستی نشر می کند تا اینکه روزی وی تصمیم می گیرد بمب بسازد...

گفتنی است که اکنون سریال «کیمیا» هرشب ساعت 21 به وقت تهران و کابل و ساعت 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان با بازی آقای هاشمیان از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «کیمیا» 

م ح

 

نظر شما
ارسال نظر