نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5005
-
الف
+

«فریبا نادری»: بعید می‌دانم در طول عمرم حتی کمی مانند «پری‌سیما» شوم

«فریبا نادری» در یک مصاحبه ازنحوه پذیرش کرکتر «پری سیما» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «فریبا نادری» بازیگر سریال «ستایش» در یک مصاحبه از ابعاد مختلف نقش «پری سیما» سخن گفت.

بانو نادری گفت: من قبل از «پری‌سیما» تجربه نقش منفی داشتم اما نقش من خاکستری بود ولی به نظر من پری‌سیما نقشش سیاه بود. گاهی اوقات وقتی به گذشته پری‌سیما نگاه می‌کردم دلم برایش می‌سوخت، اما هیچ گاه به آن حق ندادم که بخواهد این کارها را انجام دهد. من دوست داشتم نقشی مثل پری‌سیما را بازی کنم چون نه تنها این شخصیت از من خیلی دور است، بلکه بعید می‌دانم در طول عمرم حتی کمی مانند پری‌سیما بشوم. به همین خاطر این نقش را پذیرفتم.

وی در مورد رضایت از نقش آفرینی پری سیما اظهار داشت: در دورانی که در «ستایش۳» مصروف به کار بودم، تازه صاحب اولاد شده بود و هم از لحاظ جسمی ضعیف شده بودم هم از لحاظ روحی به همین خاطر نقش پری‌سیما من را اذیت می‌کرد، زیرا باید در مقابل کمره نقش یک آدم سنگدل را بازی می‌کردم. من تمام تلاشم را برای این نقش کردم و واقعا از نتیجه آن هم راضی بودم.

وی ادامه داد: وقتی بیرون بودم، مردم همیشه به نقش پری‌سیما واکنش داشتند و این یعنی این که توانسته بودم پری‌سیما را برای مردم جذاب کنم و مردم هم از نقش پری‌سیما راضی بودند.

فریبا نادری درجواب اینکه کدام فصل از ستایش را بیشتر دوست دارد، به خبرنگار آی فیلم گفت: واقعیت این است که من در «ستایش۲» با «حشمت فردوس» بیشتر درگیر بودم و آن را دوست داشتم اما ستایش 3 کرکتر پری‌سیما پررنگ‌تر بود.

بازیگر سریال «ستایش» در پایان گفت: به مخاطبان میگم که مراقب خودتون و زندگی هاتون باشید چرا که امثال پری سیما در جامعه زیاد هستند.

«فریبا نادری» بازیگر تیاتر،سینما و تلویزیون در 23 حمل(فروردین) سال ۱۳۶۳ خورشیدی در تهران به دنیا آمد.

بانو نادری 20 ساله بود که با بازی در سریال «مروارید سرخ» در سال 1383 خورشیدی پا به عرصه بازیگری گذاشت.

«گل بارون زده»، «یلدا»، «غیرمحرمانه»، «آسمان همیشه ابری نیست»، «چک برگشتی» و... از جمله سریال هایی است که این بازیگر ایرانی در آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

گفتنی است سریال ستایش در 3 فصل از شبکه آی فیلم2 به نشر رسید و مورد استقبال فارسی زبانان افغانستان و تاجیکستان قرار گرفت.

دانلود فصل اول ستایش

دانلود فصل دوم ستایش

دانلود فصل سوم ستایش

ع ا

 

نظر شما
ارسال نظر