نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
41949
-
الف
+

«امیرحسین مدرس»؛ از گردانندگی تا آوازخوانی تیتراژهای سریال و بازیگری+تصاویر

در این گزارش با «امیرحسین مدرس» بازیگر سریال «یوسف پیامبر» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «امیرحسین مدرس» زاده ١۶ سنبله(شهریور) ۱۳۴۹ هجری خورشیدی در تهران، گرداننده، آوازخوان، شاعر، نویسنده، خطاط و بازیگر اهل ایران است.

مدرس دارای لیسانس زبان و ادبیات فارسی می باشد. او در سال 1365 فعالیت هنری‌اش را با اجرای برنامه‌ «شکوفه‌های اندیشه» آغاز کرد و با برنامه‌ «نیم‌رخ» به چهره‌ای شناخته‌شده مبدل گشت.

وی در سال 1385 با نقش آفرینی در فلم «گرگ و میش» به کارگردانی «قاسم جعفری» وارد عرصه بازیگری حرفوی و سینما شد.

امیرحسین مدرس در سال 1387 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در سریال «یوسف پیامبر» به کارگردانی فرج‌الله سلحشور حضور یافت.

وی در نقش «ایناروس» در این سریال نفش آفرینی کرد و توانست در کنار بازیگرانی چون «مصطفی زمانی» و «رحیم نوروزی» به خوبی ار عهده نقش خود برآید.

مدرس همچنین در سریال های «عشق گمشده» (1383)، «زندگی به شرط خنده» (1385)، «یوسف پیامبر(ع)» (1387)، «ترانه‌ مادری» (1387)، «سیر و سرکه» (1390)، «راستش رو بگو» (1391) و «یاد‌‌آوری» (1392) نقش‌آفرینی کرده است.

فلم‌هایی نظیر «گرگ و میش» (1385)، «در امتداد شهر» (1389) و «نرگس مست» (1395) نیز در کارنامه هنری‌ مدرس به چشم می‌خورد.

مدرس، همچنین عضو انجمن شعر جوان ایران است و علاوه بر بازی در زمینه‌های دیگر نیز به حیث گرداننده، آوازخوان، شاعر و نویسنده فعالیت دارد.

وی علاوه براین برای تیتراژ  سریال های«متهم گریخت»، «ترانه مادری»، «عید امسال»، «خوش‌نشین‌ها»، «آئینه» و «آینه‌های نشکن» خوانندگی کرده است.

از آلبوم‌های منتشرشده‌ این هنرمند می‌توان به «روز رستاخیز»، «خورشید» و «ماه نی» اشاره نمود.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر