نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2017
-
الف
+

سریال های ماه رمضانی مصر برای سال 2021

یک کمپنی تجاری مصری قصد دارد برای ماه رمضان سال آینده، سه سریال با موضوع امنیتی بسازد.

به گزارش آی فیلم2، یک کمپنی تجاری در مصر اعلام کرده است که برای ماه رمضان سال آینده قصد دارد سه سریال با موضوع امنیتی بسازد.

ماه رمضان مهم‌ترین زمان برای تلویزیون‌های کشور های عربی است؛ طوری‌که حتی می‌توان گفت خیلی از این شبکه ها تمام تلاش سالانه‌شان را روی تولیدات مربوط به همین یک ماه متمرکز می‌کنند.

بازیگران تلویزیونی بسیار مشهوری وجود دارند که فقط در سریال‌های ماه رمضان بازی می‌کنند و همین‌طور نویسندگان و کارگردان‌هایی هستند که حرفه خاص و مشخص آن‌ها تولید برای همین ماه مبارک است. بعضی از سریال‌های عربی، ۸ الی ۱۲ سال است که به‌صورت دنباله‌دار هر سال در ماه رمضان نشر می‌شوند که بیشتر موضوع این سریال حماسی یا عاشقانه است.

اما این کمپنی اعلام کرده این بار موضوع سریال ها متفاوت است و قهرمانان این سریال‌ها ماموران امنیتی هستند که حملات ضدتروریستی علیه این کشور را فرماندهی می‌کنند.

در ادامه به معرفی این سریال ها پرداخته ایم:

سریال «انتخاب»

فصل نخست سریال «انتخاب» که زندگی احمد صابر منسی، فرمانده تولی (گردان) 103 مصر را روایت می‌کرد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت، یکی از سریال‌هایی است که قرار است فصل دوم آن برای رمضان 2021 میلادی تولید شود، امیر کراره، دینا فواد و ساره عادل بازیگران این سریال هستند.

سریال «ضد حمله»

سریال «ضد حمله» دومین پروژه رمضانی مصر است که ویروس کرونا تصویربرداری آن را متوقف کرد. این سریال بر اساس مستندات و اطلاعات نظامی ساخته می‌شود و برخورد فرماندهان و افسران نظامی مصر با گروه‌های تروریستی که قصد خرابکاری در مصر را دارند، موضوع اصلی سریال خواهد بود.

سریال «قاهره کابل»

سومین سریال رمضانی مصر برای سال 2021 سریال «قاهره کابل» است. فلمبرداری این سریال قرار بود در ایتالیا انجام شود که آن‌هم به دلیل توقف پروژه‌های فرهنگی هنری در این کشور متوقف شد. عبدالرحیم کمال نویسندگی این سریال را بر عهده دارد.

ع ا

 

نظر شما
ارسال نظر