نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4134
-
الف
+

چالش «مرجانه گلچین» با نقش غیر کمیدی در سریال «پرگار»

«مرجانه گلچین» بازیگر سرشناس ایرانی در یک مصاحبه از جزییات ایفای نقش متفاوت و غیر کمیدی اش در یک سریال جدید خبر داد.

به گزارش آی فیلم2، «مرجانه گلچین» بازیگر سریال «خوش نشین ها» که در سال‌های اخیر بیشتر در سریال‌های طنز حضور داشته، این روزها با نقش آفرینی در سریال ملودرام «پرگار» به کارگردانی «شهرام شاه حسینی» در تلویزیون ظاهر شده است.

وی در خصوص نقش خود در این سریال گفت: من با نام «آسمان هوای باران دارد» با پروژه قرارداد بستم، ولی در نهایت این سریال با نام «پرگار» به نشر رسید.

وی ادامه داد: این سریال یک درام اجتماعی با موضوع خانواده و به خصوص جوانان است و مسایل و مشکلاتشان و نحوه برخورد خانواده‌ها و چگونگی کنار آمدن آن‌ها با این مشکلات از محورهای سریال «پرگار» است.

بازیگر سریال «بزنگاه» در مورد کرکترش در این سریال گفت: من نقش مادری را بازی می‌کنم که در گذشته زندگی مشترکی داشته اما اتفاقاتی در مسیر زندگی او رخ می‌دهد که موجب می‌شود که او زندگی را رها کرده و به خارج از ایران برود. در اولین قسمت از سریال او بازگشته تا گذشته خودش را ترمیم کند. این بار در مسیر بازگشت اتفاقاتی رخ می‌دهد که خط سیر داستان «پرگار» را تشکیل می‌دهد.

گلچین که پس از یکسال، با سریال «پرگار» به حیث کرکتر مرکزی به تلویزیون بازگشته، اظهار داشت: بعد از سریال «نفس گرم» این دومین نقش متفاوت من در تلویزیون است اما اینکه یک بازیگر در کارنامه هنری خود در ژانرهای متعدد ایفای نقش کند، مطلوب هر بازیگری است. به واقع دوست دارم در هر ژانری بخصوص درام بازی کنم اما اینکه ذائقه مردم یا خواست تهیه‌کنندگان از من این است که در ژانر کمیدی بیشتر دیده بشوم دلیل بر این نیست که این اتفاق مطلوب من هم هست.

وی اضافه کرد: من دنبال این هستم که نقش‌های متنوعی را تجربه کنم اما فلم نامه‌هایی که به دستم می‌رسد نتوانسته نظرم را جلب کند.

مهر به نقل از مرجانه گلچین نوشت: داستان سریال «پرگار» تمام آن چیزی‌هایی که می‌توانست برای من ملاک تنوع در نقش باشد را داشت؛ در این سریال هم با شکل و شمایل جدید حتی متفاوت‌تر از «نفس گرم» ظاهر شدم و این یکی از دلایلی بود که من بازی در سریال مذکور را پذیرفتم.

سریال «پرگار» در ادامه سریال «آسمان همیشه ابری نیست»، قصه سه خانواده را به طور موازی روایت می‌کند که در مقطعی از روزگار، سرگذشت آن‌ها با هم گره خورده است و خواسته یا ناخواسته در زندگی امروز آن‌ها کنش‌هایی را ایجاد می‌کند.

ع ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین