نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3056
-
الف
+

«محمد فیلی»: تا لحظه آخر نمی دانستم قرار است کرکتر «شمر» را بازی کنم

«محمد فیلی» از حضور در سریال «سلمان فارسی» خبر داد و تأکید کرد که هنوز‌ نمی‌داند چه کرکتری را قرار است ایفا کند.

به گزارش آی فیلم2، «محمد فیلی» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران از نقش آفرینی خود در سریال تلویزیونی «سلمان فارسی» خبر داد.

وی با اشاره به اینکه «داوود میرباقری» همیشه در لحظات آخر نقشش را اعلام می‌کند تأکید کرد که هنوز نمی‌داند چه کرکتری را قرار است ایفا کند.

«محمد فیلی» بازیگر سریال تلویزیونی «مختارنامه» با اشاره به کم شدن تولیدات تاریخی گفت: من به آثار تاریخی بسیار علاقه دارم به همین دلیل در فلم ها و سریال‌های تاریخی بیشتر حضور دارم.

وی ادامه داد: یازده سال پیش وقتی که فلمبرداری سریال «مختارنامه» به پایان رسید «داوود میرباقری» به من گفت که آماده یک اثر 10 ساله باش و برای یک کار سخت خودت را آماده کن. اکنون به دلیل شیوع کرونا تولید «سلمان فارسی» متوقف شده و هنوز نمی‌دانم چه نقشی در این سریال دارم اما قطعاً در «سلمان فارسی» حضور خواهم داشت.

فیلی در پیوند به همین موضوع به برنا گفت: در سریال «مختارنامه» هم تا دقیقه آخر نمی‌دانستم که قرار است کرکتر شمر را بازی کنم و آقای میرباقری چند روز پیش از شروع کار به من گفت که می‌خواهم نقش شمر را بازی کنی، من در ابتدا بسیار شوکه شدم، فکر می‌کردم میرباقری با من شوخی می‌کند و بعد که متوجه شدم پیشنهادش جدی است.

گفتنی است که سریال های «روزی روزگاری» ، «تفنگ سر پر» و «پشت کوه‌های بلند» با بازی «محمد فیلی» از تلویزیون آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

بیشتر بخوانید :

دانلود سریال «روزی روزگاری»

دانلود سریال «تفنگ سر پر»

آخرین خبرها از بزرگترین پروژه تاریخی فلمسازی ایران

دانلود سریال «پشت کوه‌های بلند»

م ح

نظر شما
ارسال نظر