نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3475
-
الف
+

«فرهاد بشارتی» فصل دوم «دنیای شیرین دریا» را می سازد

دنباله سریال «دنیای شیرین دریا» در حالی قرار است ساخته شود که «پوپک گلدره» کرکتر مرکزی این سریال سال ۱۳۸۵ درگذشت.

به گزارش آی فیلم2، «فرهاد بشارتی» بازیگر سریال خاطره انگیز«دنیای شیرین دریا» از مذاکره برای ساخت دنباله‌ای برای این مجموعه محبوب تلویزیونی خبر داد.

آقای بشارتی با اشاره به اینکه یکی از بهترین کارهایش در زندگی حرفوی «دنیای شیرین دریا» بوده است، بیان کرد که قرار است خودش فصل دوم این سریال را بسازد .

وی اضافه کرد: پیش از این چند بار با بهروز بقایی کارگردان این سریال حرف زده بودیم تا این سریال را مطابق فضای روز بازسازی و به نوعی کرکترها را دوباره طراحی کنیم تا در ادامه همان سریال باشد، هرچند پوپک گلدره دیگر در میان ما نیست. ممکن است خودم کارگردانی این مجموعه را به دوش بگیرم و بهروز بقایی مشاور این کار باشد.

بشارتی درباره این سریال به خبرگزاری مهر گفت: دنیای شیرین دریا کاری بود که من با آن شناخته شدم و البته پیش از آن هم کار کرده بودم اما این کار تاثیر زیادی در شهرت من گذاشت. عوامل سازنده این سریال بسیار باتجربه بودند و به همین دلیل در زمان خودش بسیار موفق شد و حتی خاطرم هست در همان سال‌ها ۹۹ فیصد مخاطب داشت و از کودک هفت ساله تا پیرمرد و پیرزن آن را می‌دیدند.

این بازیگر با اشاره به اینکه  آن زمان دوره‌ای طلایی برای کارهای کودک بود، گفت: بعد از آن سریال برای من اتفاقی مثل "دنیای شیرین دریا" رخ نداد و حتی بیشتر سمت کارهای بزرگسال کشیده شدم.

وی در پایان درباره شهرتی که از آن کار به دست آورد گفت: خاطرم هست آن زمان بهروز بقایی برای نقش من به‌عنوان "عمو حسن" در این مجموعه می‌گفت باید این نقش را آنقدر شیرین بازی کنی که همه بچه‌ها بگویند ای کاش او عموی من بود. فکر می‌کنم همین اتفاق هم رخ داد و بچه‌ها من را تا مدت‌ها بعد از سریال به نام عمو حسن می‌شناختند. به ویژه که من خودم برادر ندارم و نتوانستم عمو باشم و از طریق این مجموعه توانستم عموی همه بچه‌ها شوم.

داستان سریال «دنیای شیرین دریا» با محوریت دختری به نام «دریا» با بازی مرحوم «پوپک گلدره» است که به همراه خانواده خود در یکی ازقریه های شمال کشور ایران با امکاناتی اندک زندگی می‌کند.

شوخی های کودکانه «دریا» و طفل های فامیل هر بار مشکلاتی می سازد که کلان تر ها را به جنجال می کشاند و آن ها ناچارند با هوشیاری و تدبیر خود، مشکل را حل کنند.

«بهروز بقایی»، «فرهاد بشارتی»، «مینا نوروزی»، «مهسا ملاپور»، «عطیه غبیشاوی»، «امیر محمدزاده» و «حمزه شیرعلیپور» از دیگر بازیگران این سریال هستند.

«پوپک گلدره» که در ذهن اکثر مخاطبان فارسی زبان با بازی ساده و بی آلایشش در سریال «دنیای شیرین دریا» شناخته می شود ، در اواسط بازی در سریال «نرگس»، طی یک حادثه ترافیکی در جاده نوشهر شمال ایران بر اثر آسیب شدید به حالت کما رفته و در شفاخانه مهر تهران در تاریخ ۲۷ حمل ۱۳۸۵ پس از ۸ ماه به‌سر بردن در کما درگذشت.

برای تماشای سریال «دنیای شیرین دریا» اینجا کلیک کنید.

نظر شما
ارسال نظر