نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
28140
-
الف
+

لیلا بلوکات بازیگر سریال یوسف پیامبر را بیشتر بشناسید

در این گزارش با «لیلا بلوکات» بازیگر سینما و تلویزیون ایران بیشتر آشنا خواهید شد.

به گزارش آی فیلم 2، «لیلا بلوکات» بازیگر نقش همسر «آخناتون» در سریال در حال نشر یوسف پیامبر،متولد 4 قوس(آذر) 1361 در تهران می باشد.

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی فرش است و به روانشناسی علاقمند است.

«لیلا بلوکات» به دلیل علاقه اش به بازیگری کورس های بازیگری را نزد استادانی چونی «امین تارخ» و «میکائیل شهرستانی» گذرانید و از سال 1377 با تیاترهای کودک در فرهنگسرا کار خود را شروع کرد.

او از سال ۱۳۷۸ با بازی در سریال «روزهای زندگی» به کارگردانی «سیروس مقدم» به گونه رسمی وارد حرفه بازیگری شد.

«لیلا بلوکات» در سال 1385 در 25 سالگی در فلم «اخراجی‌ها1»  و در سال 1387 نیز در «اخراجی ها2» به کارگردانی «مسعود ده‌نمکی» نقش آفرینی کرد و در سینما خوش درخشید.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی «لیلا بلوکات» بازی در سریال «یوسف پیامبر» به کارگردانی «فرج‌الله سلحشور» است.

وی سال 1387 در 27 سالگی در سریال «یوسف پیامبر» با بازی در نقش همسر آخناتون توانست با مهارت خود، آن کرکتر و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

«لیلا بلوکات» درباره بازی خود در سریال در مصاحبه ای گفته است: در ابتدا قرار بود کرکتر جوانی های زلیخا را من بازی کنم و از آنجایی که صورت من برای گریم پیری جواب نمی داد قرار شد بانو آهو خردمند کرکتر پیری زلیخا را بازی کند.

وی ادامه داد: اما من یک حادثه ترافیکی بسیار بدی را تجربه کردم و گروه هم به این نتیجه رسیدند بازیگری را انتخاب کنند که بتواند نقش جوانی و پیری زلیخا را هم زمان بازی کند و بانو «کتایون ریاحی» انتخاب شد؛ ایشان هم که «یوسف پیامبر» آخرین کارشان بود و خیلی خوب ظاهر شدند.

«لیلا بلوکات» در سال ۱۳۸۹ در سریال «آسمان همیشه ابری نیست» ساخته «سعید عالم زاده» که به مسائل و مشکلات جوانان از زاویه‌ای متفاوت می پردازد، ایفای نقش کرد.

وی در سال 1391 نیز در سریال «راز پنهان» به کارگردانی «فلورا سام» حضور پیدا کرد.


سریال «زمانی برای عاشقی» ساخته «محمدحسین لطیفی» از دیگر آثار تلویزیونی «لیلا بلوکات» که در سال ۱۳۹۲ از رسانه ملی ایران نشر شد.

بانو بلوکات پس از مدتی در سال 1396 با یک سریال تاریخی به نام «از یادها رفته» به کارگردانی «بهرام بهرامیان» در نقش «قمرالملوک» دوباره به تلویزیون بازگشت.

داستان این سریال به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ خورشیدی می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشورش و عنعنات و رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود، اما با کشف حقیقت به آرامش می‌رسد.

بانو بلوکات در آخرین حضور خود در تلویزیون سال گذشته در سریال «از سرنوشت» به کارگردانی «محمدرضا خردمندان» و «علیرضا بذرافشان» به هنرنمایی پرداخت.

 این سریال سرنوشت دو کودک از طفولیت تا جوانی را به تصویر می کشد و موضوع آن امید بخشی و تلاش برای رسیدن به آرزوها است.

«لحظه گرگ و میش»، «خسته دلان»، «جراحت»، «راز و نیاز»، «سایه روشن»، «روز رفتن» و ... از دیگر سریال هایی است که وی در آن ایفای نقش کرده است.

همه چی عادیه (1395)، آس و پاس (1394)، دراکولا (1394)، پنج ستاره (1392)، آینه شمعدون (1391)، عملیات مهد کودک (1391)، ابراهیم خلیل الله (1384) از آثار سینمایی این هنرمند ایرانی است.

گفتنی است سریال «یوسف پیامبر (ع)» هر شب ساعت 21 به وقت تهران و کابل و ساعت 21:30 به وقت دوشنبه از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «یوسف پیامبر»

م ح

 

نظر شما
ارسال نظر
جمشید سلطانی

آفرین

کاربر مهمان

بسیار عالی است.

معصومه عطایی

بسیار عالی

علی احمد

بسیار فوق العاده بازی کرده خیلی دوست دارم سریال یوسف را.

نورگل

عالی است.

نصرالله قنبری

بسیارعالی.

شریفی

واقعا عالی بازی کرده موفق باشد.

سردار سید

زحمات ايشان واقعا قابل قدر است. موفق باشيد.

منیژه مصباح آزاد

نقش خانم لیلا و کرکتر شخصیتی که ایشون در سریال یوسف پیامبر بازی کردن رو خیلی دوست دارم.

صبور خان صبور

بسیار موفق رول بازی کرده است.

فرید احمد نصیری

سريال يوسف پیامبر یک شاهکار است.