نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2826
-
الف
+

آسیب دیدگی شدید «حسین محجوب» در فلم «رنگ خدا»

«حسین محجوب» از تجربیات سخت و شنیدنی خود در فلم سینمایی «رنگ خدا» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «حسین محجوب» کارگردان، نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «زمانه» شاهد بودند، در برنامه «خارج از کادر» از تجربیات سخت و شنیدنی خود در فلم سینمایی «رنگ خدا» گفت

«حسین محجوب» با اشاره به اینکه سکانس رفتن داخل رودخانه یکی از مشکلات اساسی اش در فلم «رنگ خدا» بود، گفت: من از ابتدای فلم به آقای مجیدی گفتم که به هیچ عنوان داخل این رودخانه نمی روم و جانم را از سر راه پیدا نکرده ام. آقای مجیدی هم آدم های مختلفی را آورد تا برای آن سکانس تست بدهند اما یک جایی از کار به خودم گفتم که این کار را باید خودت انجام دهی.

وی در پیوند با همین موضوع ادامه داد: یک شب خوابی دیدم و در خواب به من گفته شد که نگران نباش، نمی میری. از فردای آن روز به آقای مجیدی گفتم که خودم این کار را انجام می دهم و داخل رودخانه می روم. سکانس افتادن در رودخانه یازده روز تمام زمان گرفت. در واقع در هر پلان یک زخم و یک آسیب جدید را متحمل می شدم با اینکه به من ریسمان می بستند اما آنقدر شدت فشار آب بالا بود که ریسمان ها پاره می شدند.

محجوب افزود: بعد از تمام شدن آن سکانس روده و معده من به علت سرمای بالای آب آسیب دید به طوری که انگار سرمایی به وجودم نفوذ کرده بود. در یکی از پلان هایی که تنه درخت را محکم گرفته بودم شدت فشار آب بسیار زیاد بود و تا یک ماه درد شدیدی را در قفسه سینه ام احساس می کرد.

فلم سینمایی «رنگ خدا» ساخته «مجید مجیدی» از جمله آثار ماندگار تاریخ سینمای ایران است.

این فلم درباره «محمد رمضانی» فرزند نابينای هاشم است كه در مکتب نابينايان تحصيل می كند. محمد برای گذران رخصتی مکتب به خانه بازمی گردد. هاشم كه پس از مرگ همسر خود با مادرش زندگی می كند، تصميم به ازدواج مجدد می گيرد.

او به همين منظور محمد را به نجاری می فرستد. مادر هاشم كه به نشان اعتراض در مقابل اين اقدام خانه را ترك كرده بود به علت بيماری مجبور به بازگشت می شود و سرانجام در بستر بيماری از دنيا می رود.

هاشم كه با مرگ مادر خود و شنيدن جواب منفی از نامزدش بيش از هميشه احساس تنهايی می كند به سراغ محمد رفته و او را به خانه بازمی گرداند ولی محمد در ميانه راه بر اثر شكسته شدن پل به داخل رودخانه افتاده و...

«محسن رمضانی»، «سلامه فیضی» و «فرحناز سفری» ازجمله بازیگرانی هستند که در این فلم سینمایی نقش آفرینی کرده اند.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «زمانه» 

م ح

نظر شما
ارسال نظر