نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1981
-
الف
+

«داستان آدم و حوا» در اولین قسمت سریال «قصه های زنان در قرآن»

در نخستین قسمت از سریال «قصه های زنان در قرآن» به ماجرای «هبوط آدم» پرداخته شده است.

به گزارش آی فیلم 2، بخش بزرگى از قرآن مجيد به حكايت داستان‏ هایى اختصاص يافته كه خداوند متعال از آن داستان‏ ها به «قصه»، «بيان» و «موعظه» تعبير می فرمايد و اين رشته «قصص و مواعظ» كه از دوران آدم (ع) تا زمان حضرت محمد (ص) ادامه داشته، همه در مقام تذكّر و پند و اندرز و عبرت ‏اندوزى است.

از آن جا که در بيشتر اين قصص و پند و اندرزها «زن» سهم بسیار بالایی دارد، «مصطفی الفرماوی» از برجسته‌ترین کارگردانان انیمیشن مصر در سال 2013 میلادی سریال «قصه های زنان در قرآن» را ساخت.

این سریال که مخصوص کودکان و نوجوانان ساخته شده، داستان های زنان بزرگ در قرآن است که توسط کرکتر قاضی «یحیی الفخرانی» برای دخترش «سلمی» روایت می شود و در هر قسمت داستان یکی از بزرگترین زنان را از قرآن برای او بازگو می کند.

در قسمت نخست این سریال به «هبوط آدم» اشاره می شود. بر اساس روايت‌های قرآن حس كنجكاوی زن در داستان سقوط آدم موجب سقوط ابدی مرد می‌شود. با اين حادثه انسان برای هميشه از «بهشت» رانده شده و به جهان قصه‌ها، جهان حادثات قدم می‌گذارد.

بنابراین گزارش، سریال «قصه های زنان در قرآن» هر روز ساعت 16 به وقت تهران و کابل و ساعت 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از تلویزیون آی فیلم 2 نشر می شود.

برای تماشای این سریال بر روی دانلود سریال «قصه های زنان در قرآن»  کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «قصه های زنان در قرآن» 

م ح

نظر شما
ارسال نظر