نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4375
-
الف
+

آشنایی با «رضا داوودنژاد» بازیگر سریال «پشت کنکوری ها»

در این گزارش با «رضا داوودنژاد» بازیگر سینما و تلویزیون ایران بیشتر آشنا خواهید شد.

به گزارش آی فیلم 2، «رضا داوودنژاد» بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 1359 در تهران می باشد.

وی فعالیت هنری و بازیگری را از سال 1365 با بازی در فلم سینمایی «بی پناه» ساخته «علیرضا داوودنژاد» آغاز نمود که به مشکلات جوانان و دغدغه‌های اجتماعی پرداخته است.

«رضا داوودنژاد» در سال 1377 با ایفای نقش در فلم «مصائب شیرین» نامش بر سر زبان ها افتاد و نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد هفدهمین جشنواره بین المللی فلم فجر ایران شد.

«رضا داوودنژاد» در سال 1381 دوره‌ پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در 22 سالگی در سریال «پشت کنکوری‌ها» نقش مهمی بازی کرد که توانست خودش را در میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند و به شهرت برسد.

وی در این سریال ایفاگر کرکتر «سیاوش» است. «سیاوش» که عاشق و دل‌باخته دختری به نام مریم می شود و به خواستگاری او می‌رود اما دختر برای ازدواج با او شرطی می‌گذارد و آن استخدام در یک اداره یا قبولی در کانکور است. بر این اساس سیاوش به مریم وعده می سپارد به هر طريق ممکن در كانكور قبول شود و...

سریال کمیدی «پشت کنکوری ها» هر روز ساعت 17 به وقت کابل و تهران و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

«رضا داوودنژاد» بعد از «پشت کنکوری ها» در سریال های دیگری هم چون «باغچه مینو»، «زندگی به شرط خنده»، «من نه منم» و «نون و ریحون» به ایفای نقش پرداخت.

بعد از مدتی آقای داوودنژاد با استایل جدید و کاهش وزن بسیار زیاد در تلویزیون دیده و باعث حیرت همه مردم شد چراکه وی به یکباره به کاهش وزن سریع و قابل توجهی دست یافته بود. 

عده ای در این میان به جای اینکه در پی علت واقعی این کاهش وزن باشند او را به مصرف مواد مخدر متهم کرده و گفتند غیر ممکن است وی بدون مصرف مخدر به این سرعت لاغر شده باشد. همچنین برخی رژیم سخت و گروهی دیگر نیز ورزش های سنگین را علت این موضوع می دانستند.

«رضا داوودنژاد» هنوز لذت لاغر شدن را کاملا نچشیده بود که سال 1391 خبر بستری شدنش در شفاخانه منتشر شد. 

وی به علت رژیم غذایی غیر اصولی دچار مشکلات شدید کبدی شد تا جایی که خطر مرگ وی وجود داشت، اما بعد از پیوند کبد دوباره سلامتی خود را بدست آورد.

«رضا داوودنژاد» بعد از مدتی دوری از تلویزیون در سال 1396 با نقش آفرینی در سریال «پنچری» ساخته «برزو نیک نژاد»  به عرصه بازیگری بازگشت.

«زندگی شگفت انگیز است» محصول سال 1397 آخرین سریال تلویزیونی است که «رضا داوودنژاد» در آن به ایفای نقش پرداخته است.

فراری (۱۳۹۵)،کلاس هنرپیشگی (۱۳۹۰)، خیابان‌های آرام (۱۳۸۹)، دردسر بزرگ (۱۳۸۹)، زنها شگفت انگیزند (۱۳۸۹)، کنسرت روی آب (۱۳۸۹)، مرهم (۱۳۸۹) و ... از آثار سینمایی وی می باشد.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «پشت کنکوری ها»

م ح

نظر شما
ارسال نظر