نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1988
-
الف
+

سریال «خانه به دوش» را در وبسایت آی فیلم 2 تماشا کنید

مخاطبان شبکه آی فیلم 2 می توانند از طریق وبسایت این کانال تلویزیونی سریال «خانه به دوش» را تماشا کند.

به گزارش آی فیلم 2،«خانه به دوش» ساخته «رضا عطاران» یکی از سریال های پربیننده ایرانی است که این روزها مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 خواستار نشر مجدد آن از این شبکه هستند.

رضا عطاران وقتی در سال 1383 سریال خانه به دوش را ساخت خودش فکر نمی کرد این اندازه محبوب و تکرار شود و اکنون بعد از گذشت چند سال و نشر چندین باره آن از شبکه های مختلف بازهم مردم خواهان تماشای دوباره آن باشند، گویی داستان زندگی «ماشالله» و «ناهید» و شیطنت های «علی» هیچ وقت برای مردم تکراری نمی شود.

با اینکه عطاران سریال های ماه رمضانی دیگر با گروهش ساخته است اما هیچ کدام نتوانستند به محبوبیت و پرتکراری خانه به دوش باشند.

داستان این سریال درباره «ماشاالله» مردی خانواده‌دوست و زحمتکش است که تمام تلاش خود را برای کسب روزی حلال می‌نماید، اما باز هم با شرایط بد اقتصادی روبروست.

او یک شب به طور اتفاقی با شخصی به نام بیات آشنا شده و به پیشنهاد او را برای انجام کاری پرسود و منفعت پاسخ مثبت می‌دهد تا بتواند خانواده‌اش را از شرایط بد اقتصادی نجات دهد، اما ...

«ایرج محمدی» و «مهران مهام» تهیه‌کنندگان سریال «خانه به دوش» بوده‌اند و بازیگرانی چون «رضا عطاران»، «حمید لولایی»، «مریم امیرجلالی»، «علی صادقی»، «آناهیتا همتی»،«خشایار راد»، «بهنوش بختیاری»، «غلامحسین لطفی» و «فلور نظری» در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

اکنون مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 می توانند با کلیک کردن بر روی «خانه به دوش» وارد صفحه این سریال شده و تمامی قسمت های آن را دانلود و تماشا کنند.

م ح

نظر شما
ارسال نظر