نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7290
-
الف
+

«رزیتا غفاری» از «در پناه تو» تا «تبریز در مه» +تصاویر

در این گزارش با «رزیتا غفاری» بازیگر سریال «تبریز در مه» آشنا می شوید.

«رزیتا غفاری» بازیگر تلویزیون و سینمای ایران که بینندگان آی فیلم2 شاهد نقش آفرینی وی در سریال های «روشن تر از خاموشی» و «تبریز در مه» بودند، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، اخبار منتشر شده پیرامون درخواست وی برای سوزاندن جسدش را تکذیب کرد.

به گزارش آی فیلم2، ماجرا از این قرار است که «رزیتا غفاری» چند سال پیش نماینده و سفیر اهدا عضو در ایران شد و در مصاحبه با یکی از شبکه های اینترنتی در مورد ضرورت اهدا عضو بعد از مرگ مغزی صحبت کرده و دیگران را به این امر خداپسندانه تشویق نمود.

بانو غفاری با انتقاد از این که مغرضانه تنها قسمتی از صحبت های او توسط تدوینگر و بنا به سلیقه او تیتر شد و آن جمله این بود: « جسدم را بعد از مرگم بسوزانید»!

وی با طرح این سوال که آیا براستی کسی که سفیر اهدا عضو است میتواند چنین درخواستی داشته باشد، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: من در قسمتی از مصاحبه تنها به این موضوع اشارره کردم که جسد متوفی بعد از مرگ وقتی میتواند اهدا شود و زندگی چندین نفر را نجات دهد چرا باید پوسیده یا سوزانده شود؟

بازیگر سریال «تبریز در مه» در پایان نوشت: که متاسفانه افرادی در فضای مجازی برای جذب مخاطب بیشتر تنها قسمتی از مصاحبه من را نشر و بقیه را حذف کردند.

«رزیتا غفاری» زاده ۲۷ جدی/دی ۱۳۵۱ هجری خورشیدی در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی فارغ‌التحصیل کارگردانی سینما است؛ کار حرفوی خود را در ابتدا به عنوان منشی‌ صحنه در چند فلم سینمایی و سپس دستیاری کارگردان و بازیگری آغاز کرد.

وی با ساخت برنامه‌‌ «ضمانت و استاندارد» برای گروه اقتصاد در تلویزیون ملی ایران، فلم سازی را تجربه کرد و سپس به ساخت انیمیشن روی آورد. غفاری چند فلم کوتاه انیمیشن را کارگردانی کرده و عضو انجمن سینمایی فلم‌سازان انیمیشن ایران (آسیفا) می باشد.

بانو غفاری در سال 1374 با سریال خاطره انگیز «درپناه تو» به کارگردانی «حمید لبخنده» وارد قاب تلویزیون شد و پس از آن «در قلب من» در ذهن‌ها ماندگار شد.

وی در سال 1389 در دومین تجربه همکاری با «محمدرضا ورزی» در سریال «تبریز در مه» که هم اکنون از شبکه آی فیلم2 در حال نشر است، در نقش «ریحان» همسر «عباس میرزا» حضور یافت و تصویری از یک ساده‌زیست، مردمی و از خودگذشته را به بینندگان نشان داد.

 «در قلب من» (1377)،«روشن تر از خاموشی» (1378)، «همسفر» (1379)، «شب آفتابی» (1380)،«یکی مثل من» (1382)، «فصل زرد» (1383)، «روزهای زیبا» (1388)، «تبریز در مه» (1389) و «ديگرى» (1393)؛ و فلم‌هایی نظیر «هتل کارتن» (1375)، «شوکران» (1377)، «یکی بود یکی نبود» (1378)، «آب و آتش» (1379) و «پشت پرده‌ی مه» (1383) در کارنامه هنری بانو غفاری به چشم می خورد.

گفتنی است سریال های «روشن تر از خاموشی» و «یکی مثل من» با حضور بانو غفاری از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

وی در سریال «روشن تر از خاموشی» ایفاگر نقش «گلرخ سلطان» دخترعمه شاه عباس بود. این سریال زندگی «صدرالدین محمد قوام شیرازی» معروف به «ملاصدرا» را از زمان تولد در شیراز تا زمان فوت در بصره روایت می کند.

بانوغفاری در سریال «یکی مثل من» کرکتر زنی به نام «مریم» را بازی می کند که برای نجات شوهرش از محبس تلاش می کند. او در مسیر سفرش به شهر گرگان با خانواده ای همسفر می شود که در این سفر دچار یک حادثه ترافیکی می شود و به دنبال آن اتفاقات جالبی میفتد.

 

گفتنی است سریال «تبریز در مه» هر روز ساعت 21 به وقت کابل و تهران و 21:30  به وقت دوشنبه از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

دانلود سریال روشن تر از خاموشی

دانلود سریال یکی مثل من

دانلود سریال تبریز در مه

 

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین