نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4525
-
الف
+

ماه مبارک رمضان با سریال‌های ویژه آی فیلم2+تصاویر

در این گزارش به معرفی سریال های شبکه آی فیلم2 در ماه رمضان پرداخته ایم.

با فرارسیدن ماه مبارک رمضان شبکه  آی فیلم2، سریال هایی را که بیشترین درخواست را داشته در لست نشراتی خود قرار داده که در ادامه می خوانید:

سریال پشت کنکوری ها

«پشت کنکوری‌ها» یک سریال کمیدی به کارگردانی «پریسا بخت‌آور» است. این سریال از 7 ثور/اردیبهشت هر روز ساعت 5 عصر به وقت تهران و کابل و ساعت 5:30 به وقت دوشنبه از تلویزیون آی فیلم 2 نشر می شود.

داستان اين سریال درباره پنج جوان است كه برای امتحان کانکور در خانه‌ای متروك مشغول به درس خواندن هستند و در این بین با ماجراهای مختلف روبرو می شوند.

رضا داوودنژاد، علی صادقی، برزو ارجمند، رامین ناصرنصیر، محمدرضا رضایی، سعید آقاخانی، سیما گرجستانی، سیروس گرجستانی، محمدرضا نوروز، سحر ولدبیگی، محسن قاضی مرادی، رضا بنفشه‌خواه، طاهره طایفی،زویا امامی، مریم امیرجلالی، سارینا فرهادی، محمود بنفشه‌خواه و سیروس میمنت بازیگرهای این سریال هستند.

سریال خط شکن

سریال «خط‌شکن» به کارگردانی «مسعود تکاور»تولید سال ۱۳۸۶ خورشیدی است.این سریال از 7 ثور/اردیبهشت هر روز ساعت 6 عصر به وقت تهران و کابل و ساعت 6:30 به وقت دوشنبه از تلویزیون آی فیلم 2 نشر می شود.

داستان این سریال، روایت دختر و پسری جوان به نام‌های نازنین و کورش است که با وجود مخالفت فامیل‌هایشان باهم نامزد شده‌اند و تصمیم به ازدواج دارند. کورش آوازخوان است و نازنین ترانه‌سرا اما از آنجا که ترانه‌هایش کمی سیاسی است و نمی‌تواند برای آنها مجوز بگیرد، همراه کورش تصمیم به خروج از کشور می‌گیرند…

حامد کمیلی، یوسف تیموری، رضا رویگری، سیدجواد هاشمی، امید آهنگر، مهدی امینی‌خواه، مریم کاویانی، فریده دریامج، 
عطیه غبیشاوی، شیوا خسرومهر، سیما مطلبی، صفر کشکولی، بهزاد رحیم‌خانی، آناهیتا همتی، داوود اسدی، شهرام عبدلی، سپیده ذاکری، مریم سلطانی، محمود مقامی و سپند امیرسلیمانی در این سریال حضور دارند.

سریال شکرانه

سریال «شکرانه»تولید سال ۱۳۸۶ به کارگردانی «سعید سلطانی» می‌باشد، این سریال از 8 ثور/اردیبهشت هر روز ساعت 7 عصر به وقت تهران و کابل و ساعت 7:30 به وقت دوشنبه مهمان خانه های مخاطبان آی فیلم 2 خواهد بود.

سریال «شکرانه»با موضوع حق‌طلبی و گرایش به حقیقت در طول داستان به مشترکات فرهنگی و اجتماعی ایران و تاجیکستان نظر داشته و شخصیت‌های سریال در پی پیشبرد موضوع داستان بدین موضوع می‌پردازند.

پوریا پورسرخ، حبیب‌الله عبدالرزاق، حسن جوهرچی، شیفا صفروا، عاطفه رضوی، فرهاد قائمیان، مریم کاویانی و هوشنگ توکلی در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

سریال ساختمان پزشکان

«ساختمان پزشکان» سریال کمیدی تولید سال ۱۳۹۰ به کارگردانی «سروش صحت» ‌است، این سریال از 6 ثور/اردیبهشت هر روز ساعت 20:00 به وقت تهران و کابل و ساعت 20:30 به وقت دوشنبه از تلویزیون آی فیلم 2 نشر می شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: نیما افشار، یک روانشناس است که در کنار همسرش که بیمار سابقش نیز می باشد در همسایگی والدینش زندگی می‌کند. داستان‌های این سریال به زندگی پر جنجال نیما می‌پردازد. نیما در میان مشکلات خود با بیماران مختلف و مشکلات مالی ناشی از پرداخت کرای خانه، مهریه همسر سابق، تلاش دائمی برای حفظ آرامش و صلح بین والدین و برادر بی‌ پروا، همسر شکاک و در نهایت تحمل کم هوشی سکرترش داستان هایی را خواهد داشت.

بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، هومن برق نورد، شقایق دهقان، فرناز رهنما، پروین قائم مقامی، نعیمه نظام دوست، مونا فرجاد، رضا کریمی، اصغر حیدری، مجید شهریاری، مهدی محمدزاده، مرجان سپهری، هوشنگ حریرچیان، محمد شیری، امید روحانی و سیروس ابراهیم‌زاده در این سریال ایفای نقش پرداخته اند.

 

یوسف پیامبرسریال یوسف پیامبر

سریال «یوسف پیامبر» به کارگردانی «فرج‌الله سلحشور»، تولید سال 1387 است. این سریال از 5 ثور/اردیبهشت هر روز ساعت 21 به وقت تهران و کابل و ساعت 21:30 به وقت دوشنبه از تلویزیون آی فیلم 2 نشر می شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: یوسف در کودکی رؤیای عجیبی می‌بیند؛ رؤیایی که در آن خورشید و ماه و ۱۱ ستاره برای او به سجده می‌افتند. یعقوب که این رؤیای عظیم را می‌شنود؛ به او توصیه می‌کند تا آن را از برادران خود پنهان کند. پس از چندی، برادران یوسف که به علاقه پدرشان نسبت به یوسف رشک می‌ورزیدند، او را به صحرا برده و به چاه بدخواهی می‌افکنند؛ اما خداوند که اراده فرموده تا به واسطه یوسف، مردم را به راه نجات و هدایت دعوت نماید؛ او را از پستی چاه رهانیده و بلندی مقام و مرتبت عطا می‌نماید…

 مصطفی زمانی، کتایون ریاحی، محمود پاک نیت، جعفر دهقان، عباس امیری، جهانبخش سلطانی، رحیم نوروزی، مهوش صبرکن، الهام حمیدی، پروانه معصومی، لیلا بلوکات و مهدی منصورکوهی در سریال یوسف پیامبر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

سلام لطفا سریال مستاجران را بزارید ممنون.