نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4115
-
الف
+

«مریم کاویانی» بازیگر سریال های «مدینه» و «او یک فرشته بود» را بیشتر بشناسید

در این گزارش با « مریم کاویانی» بازیگر سریال های شبکه آی فیلم2 آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «مریم کاویانی» زاده ۱ سرطان/تیر ۱۳۴۹ هجری خورشیدی در اهواز بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی فارغ‌التحصیل رشته پرستاری است، اولین کار او یک اثر سینمایی به نام «رویای جوانی» به کارگردانی «نادر مقدس» بود و پس از آن در فلم های «تردست»، «اسپاگتی در هشت دقیقه»، «مخمصه» و «هوو» به ایفای نقش پرداخت.

حضور بانو مریم کاویانی در عرصه بازیگری جالب و شنیدنی است، وی نه علاقه چندانی به بازیگری داشته و نه شناختی از سینما؛ نادر مقدس به شفاخانه ای که بانو کاویانی در آن مصروف است، می رود و از او دعوت می‌کند تا بازدیدی داشته باشد از پشت صحنه فلم رویای جوانی و اینکه به او می‌گوید که چهره خوبی برای بازیگری دارد و با اصرار مقابل کمره می رود تا ایفاگر نقش کوتاه یک داکتر شود و این‌گونه مریم کاویانی بازیگر می‌شود.

بانو کاویانی با سریال «او یک فرشته بود» به کارگردانی «علیرضا افخمی» که تولید سال 1384 خورشیدی است به شهرت رسید. وی در این سریال که از شبکه آی فیلم2 به نشر رسید، با ایفای کرکتر «رعنا» همسر مرحوم «حسن جوهرچی»(بهزاد)  به خوبی توانست از عهده نقش خود برآید و مورد توجه قرار بگیرد.

بعد از آن نیز در سریال های «روز رفتن» (1385)، «به دنیا بگویید بایستد» (1385)، «روزگار قریب» (86-1381)، «شکرانه» (1386)، «خط شکن» (1387)، «پنجمین خورشید» (1388)، «تاوان» (1398)، «دارا و ندار» (1389)، «فاصله‌ها» (1390)، «ویلای من» (۱۳۹۱)، «مدینه» (۱۳۹۳)، «معراجی‌ها» (۱۳۹۳)، «زمستان گرم» (۱۳۹۳)، «در قصه ها زندگی میکنند» (1395) و «بچه مهندس2» (1397) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

«هوو» (۱۳۸۴)، «پایان راه» (۱۳۸۵)، «مانا» (۱۳۸۷)، «زمهریر» (1388)، «اخراجی‌ها 3» (1389)، «رسوایی» (1391)، «دلتنگی‌های عاشقانه» (1391)، «معراجی‌ها» (1392) و «شايد يک معجزه» (۱۳۹۳) از دیگر نقش های بانو کاویانی در سینما می باشد.

گفتنی است سریال های «تاوان»، «درقصه ها زندگی می کنند» و «روزگار قریب» با حضور بانو کاویانی پیش تر از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است و سریال های «بچه مهندس2» و «مدینه» با نقش آفرینی وی هم اکنون از شبکه آی فیلم2 در حال نشر است.

دانلود سریال او یک فرشته بود

دانلود سریال تاوان

دانلود سریال مدینه

دانلود سریال در قصه ها زندگی میکنند

دانلود سریال بچه مهندس 2

ع ا

نظر شما
ارسال نظر