نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2842
-
الف
+

اتفاقی خنده دار در پشت صحنه سریال «پایتخت» به روایت «ریما رامین فر»+ویدیو

«ریما رامین فر» در یک برنامه تلویزیونی از اتفاقی خنده دار در پشت صحنه یکی از فصل های سریال پایتخت گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «ریما رامین فر» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان وی را با کرکتر «هما» در مجموعه سریال های «پایتخت» به یاد دارند، در برنامه تلویزیونی «خندوانه» درپیوند با یکی از سکانس های فصل سوم این سریال خاطره ای جالب را روایت کرد.

ریما رامین‌فر زاده 5 حمل/فروردین 1349 هجری خورشیدی در تهران است.

وی که دارای مدرک ماستری کارگردانی تیاتر است، فعالیتش در تیاتر را از سال 1371 آغاز کرد و با بازی در نمایش «شب بخیر مادر»، کار حرفوی تیاتر را تجربه کرد. او با ایفای نقش در فلم «نان، عشق، موتور 1000» (1380) به سینما راه یافت.

رامین‌فر در زمینه‌ی نمایشنامه‌نویسی نیز سابقه‌ی فعالیت دارد و نخستین نمایشنامه‌ی او با نام «پس تا فردا» جایزه‌ی سوم نمایشنامه را از جشنواره‌ی تیاتر فجر برایش به ارمغان آورد.

از جمله افتخارات این هنرمند، دریافت جایزه‌ی اول بازیگری برای نمایش «زمزمه‌ی مردگان» و جایزه‌ی دوم بازیگری برای نمایش «یک دقیقه سکوت» از جشنواره‌ی تیاتر فجر است.

وی همچنین درسریال هایی نظیر «من یک مستأجرم» (1382)، «پایتخت 1، 2، 3، 4، 5 و 6» (1399-1390) و «چک برگشتی» (1391)؛ و فلم‌های «رفیق بد» (1386)، «یه حبه قند» (1389) و «سیزده» (1391) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

گفتنی است 5 فصل از سریال پایتخت با حضور ریما رامین فر از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

برنامه تلویزیونی خندوانه هر روز بعد از سریال «مرد نقره ای» ساعت 18:40 به وقت تهران و کابل از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

درپیوند با این خبر تماشا کنید:

دانلود فصل اول پایتخت

دانلود فصل دوم پایتخت

دانلود فصل سوم پایتخت

دانلود فصل چهارم پایتخت

دانلود فصل پنجم سریال پایتخت

ع ا

نظر شما
ارسال نظر