نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3726
-
الف
+

3 سال گذشت اما «عارف لرستانی» هنوز زنده است...

هنرمندان سینما و تلویزیون ایران به مناسبت سالروز فوت «عارف لرستانی» دلنوشته هایی را در فضای مجازی نشر کردند.

به گزارش آی فیلم 2، برخی از هنرمندان سینما و تلویزیون امروز 26 حمل/فروردین به مناسبت سالروز درگذشت «عارف لرستانی» دلنوشته هایی برای او در صفحات شخصی خود گذاشتند تا نشان دهند هنوز یاد و خاطره او در دل ها زنده است.

«سیامک انصاری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران  با انتشار تصویری از خود به همراه مرحوم «عارف لرستانی» در صفحه مجازی خود نوشت: «رفیق جانم ،دلتنگتم تا همیشه.»

«علی اوجی» بازیگر، نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده موسیقی و استندآپ کمیدین ایرانی که دوستی نزدیکی با این هنرمند داشته نیز اینگونه نوشت: «سه سال پیش از خواب پریدم و دیگه نبودی ... کُرد باغیرت، رفیق جان، این همه معرفت حیف بود از جهان دریغ بشه.صدای خنده هات از گوشم بیرون نمی‌ره.»

«سپند امیر سلیمانی» در پیوند با همین موضوع به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: «فقط این را می‌توانم به عارف بگویم که فاصله ما زیاد شده، اما رفاقتمان همان است.»

«ساعد هدایتی» بازیکر عرصه کمیدی سینما و تلویزیون ایران نیز گفت: «امسال، سومین سالی است که «عارف لرستانی» دیگر در کنار ما نیست و به راستی که چه قدر جای او خالیست. من اولین بار با «پلاک۱۴» در سال ۱۳۷۸ با او همکار شدم و به جرئت می‌توانم بگویم در همان جا ثابت کرد که یکی از بهترین‌های این عرصه است و تا آخرین لحظات اگر به هرجایی رسید، حقش بود، چه بسا که لایق رسیدن به درجات بالاتری هم بود.»

«عارف لرستانی» متولد ۱۵ دلو/بهمن ۱۳۵۰ در کرمانشاه، بازیگر تیاتر و تلویزیون ایران بود.

او با سریال «جُنگ ۷۷» به کارگردانی «مهران مدیری» پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن در چندین سریال دیگر از جمله «قهوه تلخ» با او همکاری کرد.

«در حاشیه»، «کوچه مروارید»، «شوخی کردم»، «ویلای من»،«مرد هزارچهره»، «خسته دلان»، «۹۰ شب»، «ببخشید شما»،«شام عروسی»، «انتخاب»، «معادله»، «مانی و ندا»، «عطسه»، «ویلای من»، «بمب خنده» بخشی از آثار مرحوم لرستانی می باشد.

لرستانی سرانجام در ماه حمل/فروردین سال۹۶ به دلیل حمله قلبی درگذشت.

م ح

نظر شما
ارسال نظر