نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5556
-
الف
+

تازه داماد سریال «پدرسالار» در ۶۶ سالگی چه می‌کند؟

«ناصر هاشمی» بازیگر و کارگردان ایرانی از آخرین فعالیت های خود در این روزها گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «ناصر هاشمی» بازیگر، دوبلور، فلمنامه‌نویس و کارگردان ایرانی که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال های «سمندون» و «پدرسالار» شاهد بودند، از آخرین فعالیت های بازیگری اش و روزهای کرونایی سخن گفت.

«ناصر هاشمی» درخصوص فعالیتش در روزهای قرنطینه گفت: بخشی از زندگی من و بسیاری از همکارانم معمولا در قرنطینه است و بیکاری زیاد داریم؛ به همین دلیل این خانه ماندن برای من خیلی غریب نبود. تنها می‌ماند فشاری که برای رعایت بیش از حد موارد صحی به آدم وارد می‌شود. اوضاع به حدی است که وسواسی شده‌ایم. 

وی درباره جدیدترین فعالیت های بازیگری اش به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قبل از عید نوروز دو مورد پیشنهاد بازیگری شد، از جمله یک کار کودک که قرار بود اوایل حوت/اسفند ساخته شود، اما به دلیل جدی‌تر شدن داستان کرونا تولید آن فعلا متوقف شده است.

بازیگر سریال «روزگار قریب» با اشاره به این روزهای کرونایی به مردم گفت: همه حرف‌ها درباره مراقبت‌های صحی و حفظ سلامت و در خانه ماندن و مطالعه کردن و… در این روز‌های کرونایی گفته شده که خیلی هم درست است و باید آن‌ها را جدی گرفت.

وی افزود: ما باید برای ماه‌های آینده برنامه‌ریزی داشته باشیم. جدا از این که خودمان را کنترول کنیم تا از این فشار و عصبیت رها شویم، دولت، بزرگان، ثروتمندان، متفکران و خیرین باید به کمک هم بیایند تا هوای همدیگر را به‌ویژه از نظر اقتصادی داشته باشیم.

«ناصر هاشمی» هرچند در عرصه‌های مختلف فلمسازی حضور داشته است اما بیشتر به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون شناخته می‌شود.

وی متولد ۲۲ حمل/فروردین ۱۳۳۵ در لنگرود و فارغ‌التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تیاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

ناصر با تشویق برادرانش مهدی و محمود هاشمی به هنرهای نمایشی روی آورد و در دوران لیسه در چندین نقش بسیار کوتاه در تیاترهای برادرش «مهدی هاشمی» بازی کرد و پس از آن فعالیت حرفوی خود را آغاز کرد.

سریال های «سمندون»، «پدرسالار»، «روزگار قریب» و «خانه پدری» و فلم سینمایی «برخورد» با بازی «ناصر هاشمی» پیش از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

م ح

نظر شما
ارسال نظر