نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1893
-
الف
+

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در سال ۱۳۹۹ لغو شد

«عبدالهادی فقهی زاده» از لغو برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن در سال ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «عبدالهادی فقهی زاده» معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران از لغو قطعی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن در سال ۱۳۹۹ خبر داد.

«عبدالهادی فقهی زاده» گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امکان پذیر نیست و امسال نمایشگاه برگزار نمی‌شود.

وی ادامه داد: البته ابتدا برگزاری نمایشگاه را به تعویق انداختیم اما پس از بررسی شرایط کشور امکان برگزاری نمایشگاه در سال ۱۳۹۹ وجود ندارد.

معاون قرآن و عترت وزارت درباره اجرای برنامه‌های مختلف الکترونیکی به فارس گفت: برنامه‌های مختلفی به صورت الکترونیک تدارک دیده‌ایم که از جمله آن جشنواره قرآنی کودکان و نوجوانان در فضای مجازی، جشنواره تولید محتوای قرآن و عترت در فضای مجازی و برنامه خانه‌های نورانی است.

وی ادامه داد: مرحله اول برنامه خانه‌های نورانی در ماه حمل/فروردین اجرا شد و فاز دوم آن در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود. 

فقهی زاده افزود: این طرح در پنج بخش تفسیر و معارف قرآنی، آموزه‌های نهج‌البلاغه، معارف صحیفه سجادیه، آموزش قرائت و حفظ و همچنین اخلاق و تربیت دینی به صورت مجازی برگزار شد و ماه رمضان هم ادامه دارد.

گفتنی است که در سال 1397 خورشیدی غرفه افغانستان به عنوان یکی از بهترین غرفه‌های بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم تهران معرفی شد.

نمایشگاه بین المللی قرآن کریم «تهران» هرساله میزبان کشورهای پاکستان،افغانستان، ترکیه، یمن، هند، عراق، اندونزیا، تونس، فلسطین و روسیه می باشد.

م ح

نظر شما
ارسال نظر