نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4081
-
الف
+

با «اندیشه فولادوند» بازیگر سریال «بچه مهندس» بیشتر آشنا شوید

در این گزارش با «اندیشه فولادوند» بازیگر سریال بچه مهندس آشنا خواهید شد.

به گزارش آی فیلم2، «اندیشه فولادوند» زاده ۷ میزان/مهر ۱۳۶۱ در تهران، شاعر، بازیگر سینما، تلویزیون و تیاتر و موسیقی دان ایرانی است.

وی که مدرک لیسانس فلسفه دارد، در سال 1379 با فلم سینمایی «مریم مقدس» حضور خود در عرصه سینما را آغاز کرد و بعدها با ایفای نقش «نقره» در فلم «سربازهای جمعه» (1382) ساخته‌ی مسعود کیمیایی توانست به شهرت برسد.

بعد از این فلم او مدتی از سینما دور بود تا اینکه دوباره با فلم «ستاره‌ها» به کارگردانی «فریدون جیرانی» به سینما بازگشت و بعد از آن دوباره به فعالیت‌های بازیگری خود ادامه داد.

بانو فولادوند برای ایفای نقش در فلم «سنگ اول» اثر «ابراهیم فروزش» برنده «نخل زرین» بهترین بازیگر نقش اصلی زن از سومین جشنواره فیلم «جام جم» شد.

وی علاوه بر بازیگری، شاعری صاحب سبک می‌باشد. سال ۱۳۸۷ کتاب شعر «عطسه‌های نحس» را چاپ کردکه بازتابهای گسترده‌ای در محافل ادبی داشت، وی همچنین کتابی با نام «شلیک کن رفیق» را نیز منتشر کرده است.

«شیدایی» (1390)، «تنهایی لیلا» (1394)، «پشت بام تهران» (1394)، «بچه مهندس» (1396) و «بچه مهندس2» (1397) نقش آفرینی کرده است و همچنین فلم های«ستارهها» (1384)، «سنگ، کاغذ، قیچی» (1385)، «سن پترزبورگ» (1388)، «نفرین» (1389)، «کلاشینکف» (1392)، «خانوم» (1392) و «دو ساعت بعد مهرآباد» (1392) از جمله سریال هایی می باشد که با نقش آفرینی بانو فولادوند از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نشر شده است.

گفتنی است فصل دوم سریال «بچه مهندس» با نقش آفرینی بانو فولادوند هر روز ساعت 17 به وقت کابل و تهران و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

وی در این سریال کرکتر مادر «جواد جوادی» را بازی می کند که به خاطر مشکلات زندگی اش مجبور شده طفل خود را به یتیم خانه بسپارد اما با گذشت چندسال اکنون دنبال این است تا دوباره بچه اش را به دست آورد...

دانلود سریال بچه مهندس

 دانلود سریال بچه مهندس 2

ع ا

نظر شما
ارسال نظر