نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4736
-
الف
+

«عباس جمشیدی فر» در مصاحبه اختصاصی با آی فیلم2: به هیچ وجه نمی خواستم سریال «بچه مهندس» را از دست بدهم

«عباس جمشیدی فر» بازیگر سریال «بچه مهندس» در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار آی فیلم2 درپیوند با این سریال صحبت کرد.

«عباس جمشیدی‌فر» زاده ۱۳۵۹ هجری خورشیدی در تهران، بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.

او حرفه خود را از اواخر دهه هفتاد با بازی و نوشتن فلمنامه چند تیاتر شروع کرد و پس از چندی با نقش آفرینی در سریال «روزگار خوش حبیب آقا» چهره خود را به مردم نشان داد.

جمشیدی فر در سریال «سه دونگ سه دونگ» خوش درخشید و تبدیل به کمدینی مشهور در سریال های ایرانی شد. با این که جمشیدی فر به تازگی فعالیت‌های خود را در ابعاد گسترده‌تری در تلویزیون ادامه می‌دهد اما می‌شود او را یک بازیگر حرفوی تیاتر دانست. از جمله دیگر سریال‌های او می‌توان به «بیدار باش»، «باغ شیشه‌ای»، «خانه اجاره‌ای»، «پنج دری» و «بزنگاه» و فلم های سینمایی «خروس جنگی» و «دیوار» اشاره کرد.

در ادامه ، گفت و گوی اختصاصی «عباس جمشیدی فر» با شبکه آی فیلم 2 را به صورت مکمل میخوانید:

آی فیلم 2خودتان را معرفی کنید و نحوه ورود به دنیای بازیگری را برای مخاطبان شبکه آی فیلم2 توضیح بدهید.

آقای جمشیدی فر:

اول از همه سلام می گویم خدمت همه بینندگان عزیز شبکه آی فیلم2،  عباس جمشیدی هستم و از سال 1377 وارد عرصه بازیگری تیاتر شدم به این ترتیب که از هنرستان شروع کردم و بعد از کورس های بازیگری استاد سمندریان، وارد دانشگاه شدم و در رشته مربوط به تحصیل ادامه دادم.

آی فیلم 2شما کارتان را با تیاتر شروع کردید اما بیشتر در کارهای کمیدی حضور داشته اید، این به دلیل است که کار کمیدی دوست دارید یا به خاطر سوابق کاری تان به این سمت کشیده می شوید؟

آقای جمشیدی فر:

خب بیشتر نقش هایی که در تیاتر داشتم جدی بوده اند اما ورودم به تلویزیون با سریال کمیدی بود و در حال حاضر تقریبا همه کارهایم کمیدی هستند؛ بسیار علاقه دارم کار کمیدی و این را هم بگویم که کار طنز به شدت سخت است. به نقش جدی هم علاقه مندم و دوست دارم که حتما نقش جدی را تجربه کنم.

آی فیلم 2در مورد نقش تان در سریال بچه مهندس بگویید.کرکتر کریم چه ویژگی های داشت که حاضر به ایفای این نقش شدید؟

آقای جمشیدی فر:

حقیقتا کرکتر کریم را در سریال بچه مهندس بسیار دوست داشتم و از روز اول که با آقای غفاری کارگردان سریال صحبت کردم به هیچ عنوان نمی خواستم این نقش را از دست بدهم.

کریم یک کرکتر جدی و دلسوز دارد و بسیار دلسوزانه برای بچه ها کار می کند و اینکه کریم همراه کودکان همزاد پنداری می کرد کمی شخصیت او را کمیدی می ساخت و در بچه مهندس 2 این بعد از شخصیت کریم بیشتر هم می شود.

آی فیلم 2از بچه مهندس 3  بگویید، چه تغییراتی نسبت به 2  فصل قبل دارد؟ به نظر شما مانند 2 فصل قبل موفق خواهد بود؟

آقای جمشیدی فر:

قطعا فصل 1 به خاطر نقش آفرینی بازیگران خردسال از همه بهتر بود اما فصل 2 به لحاظ ساختار داستانی خیلی بهتر از فصل 1 می باشد و این قیاس به نظرم درست نیست چرا که بچه مهندس 1 فضای کودکانه دارد و مخاطب را به دنیای زیبای کودکانه می برد.

در بچه مهندس 3 حضور کوتاه دارم اما فصل 3 هم قطعا به خوبی فصل های قبل خواهد بود.

دانلود سریال «بچه مهندس»

دانلود سریال «بزنگاه»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر