نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3274
-
الف
+

«حمید هیراد»: به من گفتند یک ماه دیگر زنده ای...

حمید هیراد در یک برنامه تلویزیونی از بیماری خود گفت.

به گزارش آی فیلم2، «حمید هیراد» آوازخوان جوان ایرانی که چندی پیش خبر مبتلا شدنش به سرطان در رسانه ها و فضای مجازی نشر شد، با حضور در یک برنامه تلویزیونی درپیوند با این موضوع صحبت کرد.

حمید هیراد گفت: من و گروهم که در این حیطه فعالیت می کنند هر چه دادیم و کسب کردیم از وجود و دل مردم است.اگر حتی یک لحظه نگاه خدا و وجود مردم نباشند ما نمیتوانیم فعالیت کنیم.با تمام وجودم و تا لحظه ای که نفس می کشم بدون لحظه ای ریا عاشقانه آواز می خوانم.

وی افزود: سنبله/شهریور سال ۹۶ بعد از آهنگ «دلارام» ، یک توده غددی در گلویم احساس کردم، آهنگ «شوخی مگه» از روی تخت شفاخانه ساخته شد.

هیراد ادامه داد: آرزوی هر آوازخوان این است که آهنگ هایش در دل مردم بنشیند و لحظات خوبی برای مردم بسازد،  زمانی که دابسمش های آهنگ شوخی مگه را دیدم بسیار اشک ریختم و در همان لحظه خبری دادند که حداقل یک ماه دیگر زنده ام و هیچ وقت هم نگفتم چرا من!

وی در پایان گفت: ذات من این است که هیچ وقت دوست ندارم خبر بدی را بگویم، دوساعت قبل از کانسرت، داکتر به من گفت نمی توانی اوج بخوانی، من هم نمی خواستم کانسرت را لغو کنم و در یک ترک پلی بک کردم زیرا فقط میخواستم مردم شاد باشند.

 اخبار منتشر شده از «حمید هیراد» حاکی از آن است که وی  از 3 سال گذشته با سرطان خون دست و پنجه نرم می‌کند و سعی داشته مراحل تداوی خود را در سکوت خبری پیش ببرد.

این آوازخوان قصد داشته با روند درمانی آهسته این کار را انجام دهد که عوارض درمان روی ظاهر وی تاثیر نگذارد.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

امیدوارم خداوند متعال کمک به این خانواده محترم و جوان را به پدر و مادر ببخشید شد امین.

مریم

صحت کامل‌ برای ایشان خواهانم.

پرستو

انشالله حالش خوب میشه و سلامتی اش را به دست میآورد.

پربحث ترین