نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
8407
-
الف
+

با «یونا تدین» بازیگر نقش «جواد» در سریال «بچه مهندس» بیشتر آشنا شوید+ویدیو

در این گزارش با «یونا تدین» بازیگر سریال «بچه مهندس» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم2، «یونا تدین» بازیگر نقش «جواد» در سریال درحال نشر «بچه مهندس»، متولد ۲۳ حوت/اسفند ۱۳۸۸ هجری خورشیدی در تهران می باشد.

وی از دوران طفولیت و زمانی‌که یک‌ سال و نیم داشت در تیزرهای تبلیغاتی بازی کرد و اولین تجربه حرفوی اش فلم «بیست و سه روز» به کارگردانی «مهدی گلستانه» می باشد.

دومین تجربه تدین با مهدی گلستانه، فلم «نقطه کور» در سال 1393 بود که تجربه همکاری با «هانیه توسلی»، «محمدرضا فروتن»، «شقایق فراهانی» و «خاطره اسدی» را برای او رقم زد.

اولین حضور یونا تدین در قاب تلویزیون با سریال «گسل» بود اما بعد از آن برای سریال «بچه‌مهندس» تست داد و از بین ۷۰۰ نفر انتخاب شد و به شهرت رسید.

یونا تدین «تندیس ویژه» بخش نمایش در گروه بازیگران خردسال پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم ایران را برای سریال بچه‌مهندس کسب نمود.

 همچنین وی نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فلم «قصر شیرین» می‌باشد.

یونا تدین غیر از بازیگری به تازگی در کورس های موسیقی مصروف به آموزش پیانو می باشد و به مرور زمان استعدادهای خود را در عرصه هنر به نمایش می گذارد.

دانلود سریال بچه مهندس

ع ا

 

نظر شما
ارسال نظر