نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2584
-
الف
+

موفقیت شبکه آی فیلم 2 در آگاهی دهی عمومی علیه ویروس کرونا

داکتر «محسن کریمی طبسی» سفیر صلح جهانی از شبکه‌های برون‌مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد.

به گزارش آی فیلم2، داکتر «محسن کریمی طبسی» سفیر صلح جهانی ایران از شبکه‌های معاونت برون‌مرزی صدا و سیمای این کشور به واسطه پوشش ویژه موضوعات مرتبط با روش های مقابله با بیماری کرونا تشکر کرد.

سفیر صلح جهانی ایران در این رابطه گفت: صدا‌و سیمای ایران تلاشی ستودنی در جذب مخاطب خارج از این کشور برای کسب اطلاعات و اخبار درست و دقیق در زمینه بیماری کرونا در ایران دارد. 

وی با اشاره به نقش ویژه شبکه جهانی آی‌ فیلم گفت: این شبکه با توجه به علاقه مندی و جایگاهی که در میان مخاطبان داخل و خارج از کشور دارد قطعا می تواند در موضوع فرهنگ سازی در خانواده بسیار مفید باشد. 

سفیر صلح جهانی، موظفین صحی ایران را مجاهدان خط مقدم مبارزه با بحران جهانی کرونا خواند و گفت: بر همه ایرانیان واجب است که در کنار یکدیگر، پشتیبان و یاری‌رسان این قشر زحمتکش باشند.

داکتر «محسن کریمی طبسی» افزود: در همین راستا، در نظر داریم از پرستاران و داکتران فعال در این بخش و متخصصانی که در کشف راه های تداوی کرونا گام‌های موثری بردارند تقدیر و سپاس شایسته‌ای به عمل آوریم.

در این راستا شبکه جهانی آی فیلم 2 از ابتدای بحران جهانی شیوع ویروس کرونا، پیوسته با نشر توصیه های صحی جهت پیشگیری و آگاهی دهی هرچه بیشتر عموم پارسی زبانان در بستر نشرات تلویزیونی و شبکه های مجازی فعال بوده است.

این رسانه در تلاش است برای مصون ماندن عموم مردم در برابر ویروس کرونا، آخرین یافته های علمی را با ایشان شریک سازد.

م ح/ ح ح 

 

نظر شما
ارسال نظر