نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2277
-
الف
+

پردیس سینمایی چارسو سینما هایش را برای داکتران و پرستاران رایگان کرد

یکی از سینماهای ایران برای قدردانی از زحمات ارزشمند داکتران و پرستاران برای تداوی بیماران مصاب به ویروس کرونا، به ایشان خدمات رایگان ارائه می کند.

به گزارش آی فیلم 2، با گسترش روز افزون بحران جهانی کرونا ویروس ، جبهه اول مبارزه با این پدیده مهلک بین المللی، تیم های معالجوی شفاخانه ها می باشند که در این روزهای سخت در کشورها و شهرهای مختلف به خدمت رسانی خالصانه به مردمانشان مصروف هستند.

اگرچه این اقدامات پرخطر و ایثارگرایانه ایشان با هیچ پاداشی قابل جبران نیست اما هر کدام ما به سهم خود می توانیم قدردان زحمات ایشان باشیم.

در این راستا، پردیس سینمایی «چارسو» در تهران به تازگی اعلام کرده است که به پاس قدردانی از زحمات این قشر ایثارگر و پرتلاش، داکتران و پرستاران می‌توانند در سینمای چارسو تا سه ماه فلم ها را رایگان تماشا کنند.

پردیس سینمایی «چارسو» اعلام کرد: «پس از بازگشایی مجدد سینماها و شروع روند فعالیت‌های عادی جامعه، از مدافعان سلامت و‌ کادر درمانی سراسر ایران که در صف اول مبارزه با کرونا ویروس‌ ایثارگری‌هایشان را شاهدیم؛ دعوت می‌‌کند به مدت ۳ ماه به همراه خانواده مهمان پردیس سینمایی چارسو باشند.»

م ح/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر