نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
12131
-
الف
+

«اکشی کومار»: از اجرای صحنه های اکشن لذت می برم

«اکشی کومار» ستاره سینمای بالیوود در مصاحبه ای در مورد صحنه های اکشن فلم «سوریاوانشی» صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «اکشی کومار» ستاره سینمای بالیوود در جدیدترین مصاحبه خود در مورد صحنه های اکشن فلم «سوریاوانشی» صحبت کرد.

وی در مورد صحنه های اکشن این فلم گفت: خوشحالم که میتوانم در سن 52 سالگی با همان مهارت و چابکی و تمرکز جوانی، صحنه های اکشن را انجام دهم.

این بازیگر بالیوودی اضافه کرد: در صحنه های اکشن این فلم از فنون بسیاری استفاده کرده ام که در ابتدای دوران حرفه بازیگری آموخته ام. به عنوان مثال در این فلم ، ما یک صحنه را در بالگرد فلمبرداری کرده ایم ، بعد از دیدن تریلر متوجه می شوید که صحنه های اکشن را مانند 28 سالگی خود انجام داده ام.

اکشی کومار اضافه کرد: صادقانه بگویم من از اجرای صحنه های اکشن لذت می برم و خوشحال می شوم بدون جلوه های ویژه قادر باشیم انجامش دهیم؛ متوجه شدم که اگر صحنه های اکشن را در حالت طبیعی انجام دهیم کار قوی تری به نظر می آید و عوامل فلم دقیق و هوشیارانه روی جزئیات همه سکانس ها خصوصا اکشن کار کرده اند.

«Sooryavanshi» یک فلم پولیسی است که آجی دوگان از فلم «سینگام» و «رانویر سینگ» از فلم «سیمبا» در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت و همچنین «جکی شروف» در این فلم به صورت افتخاری حضور دارد.

اکشی کومار کرکتر مرکزی این فلم است و به گفته «Rohit Shetty» کارگردان این فلم، فلمبرداری این اثر از 25 اپریل 2019 آغاز شده که در 24 مارچ اکران خواهد شد.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

شاهر خان بهترین بازیگر هندی از اکشی کومار انیتا پچان وسلمان خان بهتر است

پربحث ترین