نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6496
-
الف
+

«ساره بیات» بازیگر سریال «بی گناهان» را بیشتر بشناسید

در این گزارش با «ساره بیات» بازیگر سریال «بی گناهان» بیشتر آشنا می شوید.

«ساره بیات» اگرچه در تلویزیون با سریال «یک‌مشت پر عقاب» دیده و با «بانو» مطرح شد، اما روند درخشش را با حضور در فلم تحسین‌شده «جدایی نادر از سیمین» پی گرفت. او در نقش مکمل (راضیه) چنان توانایی‌هایش را به رخ کشید که حتی در جشنواره‌های خارجی هم تحسین شد.

به گزارش آی فیلم2، «ساره بیات» بازیگر سریال درحال نشر «بی گناهان»، 14 میزان (مهر) 1358 در مشهد به دنیا آمد. او فعالیت هنری‌ خود را در سال 1380 با تیاتر آغاز کرد. نخستین نمایشی که بازی کرد جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره پلیس را برایش به ارمغان آورد.

ساره بیات

دو سالی تیاتر را ادامه داد اما مخالفت خانواده و درس و دانشگاه مانع ادامه فعالیتش در این عرصه شد. ساره بیات در آن مقطع پیشنهادت زیادی را رد کرد. پس‌ از این حتی به‌طور پنهان در دانشگاه رشته هنر را انتخاب کرد تا از این راه بتواند بازیگری را دنبال کند اما در دانشگاه هم دری به‌سوی بازیگری برایش گشوده نشد. از طرف دیگر مخالفت‌های خانواده هم مسیر را برای بازیگری دشوارتر می‌کرد.

بانو بیات تصمیم گرفت با اشتراک در کورس های بازیگری ذهن خانواده‌اش را آرام‌ آرام آماده کند و بدین ترتیب وی به آرزوی دیرینه‌اش رسید چراکه او خیلی زود استعداد و توانایی‌اش را به رخ اساتیدش کشید.

شروع در تلویزیون

ساره بیات بعد از به پایان رسانیدن کورس های بازیگری، به پروژه تلویزیونی «یک‌مشت پر عقاب» اصغر هاشمی معرفی شد. او در اولین تجربه حضورش در تلویزیون افتخار حضور در کنار ستارگانی مثل رضا کیانیان، علیرضا خمسه، پرویز پور حسینی، آهو خردمند، حامد بهداد و... را پیدا کرد.

 ساره بیات در سال 86 پس از اتمام کارش در «یک‌مشت پر عقاب» به فلم «مقلد شیطان» پیوست و برای اولین بار روی پرده‌های سینما دیده شد.

وی پس از آن با 2 سریال «بانو» و سریال «بی‌گناهان» بیش‌از پیش به مخاطبین و اهالی هنر شناسانیده شد.

ساره بیاتاما «جدایی نادر از سیمین» اصغر فرهادی بود که او را به شهرت، حتی در خارج از کشور رسانید. ساره بیات در این فلم با نقش مکمل راضیه درخشید و جوایز متعددی را به دست آورد.

 ساره بیات با بازی تحسین‌برانگیزش در فلم «ناهید» ساخته آیدا پناهنده بازهم به جشنواره‌های مختلف بین‌المللی راه پیدا کرد. در سال 93 بانو بیات یکی از متفاوت‌ترین تجربه‌های سینمایی‌اش را در کنار مجید مجیدی به دست آورد.

ساره بیات

او در فلم «محمد رسول‌الله» کرکتر «حلیمه» دایه حضرت محمد رسول‌الله (ص) را ایفا کرد.

«خواب‌زده‌ها»، «خداحافظی طولانی»، «آااادت نمیکنیم»، «بیست و یک روز بعد»، «زرد» و ... دیگر فلم های ساره بیات در سینما است.

نظر شما
ارسال نظر