نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3263
-
الف
+

گفت و گوی اختصاصی آی فیلم2 با کارگردان مستند «زندگی در میان پرچم های جنگی»

کارگردان «زندگی در میان پرچم های جنگی» درپیوند با مستند خود با خبرنگار آی فیلم2 صحبت کرد.

 به گزارش آی فیلم2، فلم مستند «زندگی میان پرچم‌های جنگی» به کارگردانی «محسن اسلام زاده» به‌عنوان یکی از ۱۰ فلم منتخب در جشنواره فیلم فجر ایران به نمایش درآمد.

محسن اسلام زاده در این مستند کوشش کرده تحلیلی واقع بینانه از حادثه میرزا اولنگ و قتل‌عام مردم ارائه داده و روایتی درست از حضور داعش در شمال افغانستان را به تصویر بکشد.

زندگی میان پرچم های جنگی

به گفته این کارگردان ایرانی بعد از بازدید از مناطق تحت تسلط طالبان، وی به دیدن مناطق خلافت داعش رفته و خطرات بسیاری را پشت سر گذاشته است.

محسن اسلام زاده در حاشیه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر ایران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار آی فیلم2، گفت: افغانستان برای ما یک درس بزرگ است، افغانستانی ها مردمانی شجاع و باغیرت هستند ولی اختلافات در این کشور موضوع ناخوشایندی است.

وی همچنین در این مصاحبه تاکید کرد که در ساخت مستندهایش همواره دنبال تاثیرگذاری بوده تا به تصویر کشیدن صحنه های جنگی و اکشن.

گفتنی است این بار اول نیست که محسن اسلام زاده برای ساخت مستند به افغانستان سفر کرده است.

تنها میان طالبانمستند «تنها میان طالبان» به کارگردانی محسن اسلام زاده،‌ با موضوعی ایدئولوژیک در افغانستان ساخته شد و واکنش‌های زیادی را به همراه داشت.

اسلام‌زاده در این مستند، شجاعانه وارد طالبان افغانستان شده و ضمن گفتگو با مقامات آن، بسیاری از افکار این گروه را به تصویر کشیده است. این مستند، در نهمین دوره جشنواره سینما حقیقت ایران نیز حضور داشت و ضمن استقبال گسترده از آن، جایزه بهترین مستند نیمه بلند را نیز دریافت کرد. 

ب م

نظر شما
ارسال نظر