نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2895
-
الف
+

«استرداد» به شبکه آی فیلم2 رسید

فلم «استرداد» به زودی از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، «استرداد» فلمی به کارگردانی «علی غفاری»، نویسندگی «علیرضا طالب‌زاده» و تهیه‌کنندگی «محسن علی‌اکبری» تولید سال ۱۳۹۰ هجری خورشیدی است.

استرداد در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر ایران موفق شد جایزه بهترین فلم، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و جایزه بهترین تدوین را کسب کند.

همچنین این فلم در جشن خانه سینما، برنده تندیس زرین بهترین موسیقی و برنده تندیس زرین بهترین طراحی لباس و از طرف انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران برنده جایزه بهترین فلم برداری شده است.

این فلم یک درام تاریخی درباره وقایع جنگ جهانی دوم و مسائلی است که پای نیروهای متحدین و متفقین را به ایران باز کرد و در آن به ماجرای پرداخت غرامت به ایران اشاره می‌شود.

حمید فرخ‌نژاد، فرهاد قائمیان، آلیسا کاچر، الکساندر ناوانف، صالح میرزاآقایی، سیاوش چراغی‌پور، علیرام نورایی، بهنام تشکر و شیرین یزدان‌بخش ازجمله بازیگران این فلم تاریخی هستند.

براساس این گزارش، فلم سینمایی «استرداد» روز سه شنبه 22 دلو/بهمن ساعت 15:00 به وقت تهران، 16:00 به وقت کابل و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از طریق کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر می شود.

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر