نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7193
-
الف
+

«لاله مرزبان» کرکتر «نازگل» سریال ستایش 3 را بشناسید

در این گزارش با «لاله مرزبان» بازیگر نقش «نازگل» در ستایش3 بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2 ، «لاله مرزبان» از بازیگران جوان تیاتر، سینما و تلویزیون ایران است که هم اکنون بینندگان تلویزیون آی فیلم 2 شاهد نقش آفرینی وی در سریال «ستایش 3» می باشند.

لاله مرزبان در ستایش 3

لاله مرزبان زاده ۲۹ جدی/دی ۱۳۷۲ هجری خورشیدی در لرستان، از دوران نوجوانی در مکتب و سپس به صورت حرفوی در صحنه تیاتر مصروف شد و بعد از تحصیلات دانشگاهی دوره‌های بازیگری دانشگاه تهران را گذرانده‌ است.

در سن شانزده سالگی علی‌رغم مخالفت‌های خانواده مبنی بر ورودش به عرصه بازیگری در سال ۱۳۸۸ با ایفای نقش کوتاه در سریال «هوش سیاه» به کارگردانی «مسعود آب پرور» که از شبکه آی فیلم2 به نشر رسید، وارد عرصه هنر شد.

لاله مرزبان با حضور کوتاه در فلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» که تولید سال ۹۲ به کارگردانی پوران درخشنده است، تجربه حضور در سینما را به صورت کوتاه کسب کرد.

بعد از فلم هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند، حضور پرنگ وی در فلم «زیر سقف دودی» که همکاری دومش با پوران درخشنده در سال 1395 بود، در نقش کیانا کنار بازیگرانی چون، مریلا زارعی، فرهاد اصلانی، بهنوش طباطبایی و آزیتا حاجیان مسیر جدید هنری برای وی باز کرد.

لاله مرزبان

گفتنی است مرزبان در فلم های «مهمانخانه ماه نو» به کارگردانی «تاکه فومی تسوتسویی»، «به وقت شام» به کارگردانی «ابراهیم حاتمی کیا» و مجموعه سریال‌ «ستایش3» به کارگردانی «سعید سلطانی» و «آنام» به کارگردانی «جواد افشار» ایفای نقش کرده است.

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر