نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7703
-
الف
+

موفقیت بی نظیر «تاناجی» ؛ جدیدترین فلم سینمایی «آجی دوگان»

«تاناجی» جدیدترین فلم سینمایی آجی دوگان با فروش بسیار بالا در سینماهای هندوستان ، عنوان بلاک باستر را کسب نمود.

جدیدترین فلم سینمایی آجی دوگان به سرعت از دیگر رقبای خود در فروش پیشی گرفته و نظر مخاطبان هندی را به خود جلب نموده است.

به گزارش آی فیلم 2 ، فلم «تاناجی» (جنگ‌جوی سروده نشده) که صدمین فلم آجی دوگان در 30 سال فعالیتش می باشد، با وجود اکران‌های تازه بالیوود باز هم به عملکرد خیره کننده خود ادامه می‌دهد.

این اثر در سومین جمعه از اکرانش در حالی که بخش عظیمی از سالون‌های نمایشش را از دست داده بود به نرخ 5 کرور رسید تا باکس آفیس هند را وادار کند پس از دو سال از لفظ بلاک باستر استفاده کند.

هر فلم یا محصول ادبی و هنری که محبوبیت و فروش بسیار بالایی به دست آورد، را به عنوان بلاک باستر می خوانند.

به عقیده منتقدان سینمای بالیوود، تاناجی با سرعت هرچه بیشتر به سوی بلاک باستر شدن می تازد و هیچ چیز نمی‌تواند مانع او شود.

 آجی دوگان روز گذشته با انتشار یک عکس اعلام کرد که فلم «تاناجی» 200 کروری شده است و از تمامی طرفدارانش بابت این موضوع تشکر کرد.

در خلاصه داستان این فلم آمده است:  امپراتور مغول قصد تصاحب هندوستان و گسترش امپراتوری اش را دارد. شیواجی ، پادشاه ماراتا است و سعی می کند تا این امر را از تاناجی که فرمانده امپراتور ماراتا است پنهان کند چرا که جشن ازدواج پسر وی نزدیک است اما تاناجی از موضوع مطلع می شود و ...

فلم تاریخی «تاناجی» با بازی آجی دوگان و سیفعلی خان و با کارگردانی اوم رائوت در تاریخ 10 جنوری 2020 اکران شده در حالی که بالغ بر 150 کرور هندی برای ساخت آن مصرف شده است.

ح ح

نظر شما
ارسال نظر