نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4614
-
الف
+

«آن شب» ، اثری کاملا متفاوت از «شهاب حسینی»

در راستای معرفی فلم‌های حاضر در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، در این مطلب فلم سینمایی «آن شب» را معرفی کرده‌ایم.

به گزارش آی فیلم 2 ، با توجه به اینکه در آستانه برگزاری سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر قرار داریم ، سعی خواهیم کرد همه روزه با انعکاس اخبار این رویداد مهم هنری در ایران ، از جنبه های مختلف به بررسی آن بپردازیم.

اخیرا اسامی فلم های راه یافته به بخش سودای سیمرغ، یعنی رقابتی‌ترین و مهم‌ترین بخش این جشنواره سینمایی اعلام شده است.

در سومین شماره این گزارش ، شما را با فلم سینمایی «آن شب»  یکی از آثار راه یافته به این بخش آشنا می کنیم.

«آن شب» فلمی به کارگردانی کوروش آهاری، نویسندگی کوروش آهاری و میلاد جرموز و تهیه‌کنندگی محمد درمنش محصول سال ۱۳۹۸ است.

«شهاب حسینی»، «نیوشا جعفریان»، «امیرعلی حسینی»، «آرمین مهر»، «گلبرگ خاوری»، «علی کوششی» و «لیلا گرگانیان» بازیگران اصلی «آن شب» هستند.

«آن شب» اولین فلم شهاب حسینی محسوب می شود که در کشور امریکا بازی کرده است. این بازیگر مطرح سینمای ایران، در این فلم با فضایی معمایی و رمزآلود در نقشی کاملاً متفاوت به ایفای نقش پرداخته است.

در خلاصه داستان این فلم سینمایی آمده است: این فلم درباره یک زوج ایرانی در امریکاست که در یک هوتل محبوس شده‌اند در حالی که نیروهای بیگانه ای آن‌ها را وادار می‌کنند که با رازهایی که از یکدیگر پنهان کرده‌اند، روبه رو شوند.

این اثر سینمایی محصول کمپنی ماموت پیکچرز و کمپانی سون اسکایز اینترتینمنت است و به عنوان یکی از فلم های نامزدهای سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر معرفی گردیده است.

جشنواره فیلم فجر مهمترین رویداد سینمایی ایران و منطقه است که از سال ۱۳۶۱ خورشیدی تاکنون معمولا همه ساله در میانه ماه دلو / بهمن در تهران برگزار می‌گردد. تاکنون ۳۷ دوره از این جشنواره برگزار شده‌ که آخرین آن در سال ۱۳۹۷ بود.

همه ساله فلم سازان برتر ایران، تلاش می کنند آثار خود را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده نمایند زیرا حضور و رقابت در این جشنواره در سرنوشت فلم هایشان تاثیر به سزایی دارد. 

تجربه های سینمایی نشان داده فلم هایی که توانسته اند توجهات منتقدان و مردم را در جشنواره فیلم فجر به خود معطوف کنند، موفقیت بی نظیری در اکران و فروش خواهند داشت.

به بیان دیگر این جشنواره، مجالی برای رقابت حرفوی بین سینماگران ایران است و تبعا باعث شده سینمای ایران همواره در تولید آثار فاخر در جهان پیشگام باشد.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید :

«آتابای» داستان مردی که بخاطر عشقش دانشگاه را رها می کند

«آبادان یازده 60» فلمی با موضوع دوران دفاع مقدس در فجر 38

ح ح

نظر شما
ارسال نظر