نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2842
-
الف
+

«جنگ ستارگان 3» متوقف شد

ساخت سری سوم فلم «جنگ ستارگان» متوقف شد.

به گزارش آی فیلم2، سنبله (شهریور) سال روان بود که ساخت سومین سریال Star Wars (جنگ ستارگان) رسما تایید و اعلام شد که این سریال لایو اکشن قرار است براساس کرکتر «اوبی وان کنوبی» ساخته شود و همچنین در این سریال شاهد بازگشت «ایوان مک گرگور» برای نقش آفرینی دوباره نیز خواهیم بود.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، چندین منبع نزدیک به هالیوودریپورتر تایید کردند که مراحل ساخت سریال Obi-Wan Kenobi به‌صورت موقت متوقف شده است.

منابع نزدیک به هالیوودریپورتر گفته‌اند که فلمنامه‌ها و داستان سریال به یک مشکل تبدیل شده و پس از اینکه «کاتلین کندی» رئیس لوکاس‌فلم از فلمنامه‌ها ابراز نارضایتی کرد، حال قرار است بازنویسی شوند.

برخلاف گفته‌های پیشین کندی که گفته بود فلمنامه هر ۶ قسمت نوشته شده، تنها دو فلمنامه از ۶ فلمنامه نوشته شده بود و برخی از منابع نیز می‌گویند که تعداد قسمت‌های سریال اوبی وان کنوبی از ۶ قسمت به ۴ قسمت کاهش یافته است.

در حال حاضر لوکاس‌فیلم به دنبال استفاده از یک نویسنده جدید است و اکنون وضعیت سریال «جنگ ستارگان 3» روشن و شفاف نیست، اما مک‌گرگور همچنان برای بازی در نقش اوبی وان کنوبی و چاو برای کارگردانی در پروژه باقی‌ مانده‌اند.

ب م

نظر شما
ارسال نظر