نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2684
-
الف
+

از همکاری «رابرت نیرو» و «دی کاپریو» تا «ناک اوت» در سینماهای ایران

در این گزارش از مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری ایران و جهان در 1 دلو/بهمن 1398 با خبر می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، مهم ترین اخبار فرهنگی و هنری جهان در 1 دلو/بهمن به شرح زیر است:

جشنواره فلم برلین میزبان یک فلم ایرانی

فلم «نامو» با سرمایه گذاری «نوید محمدزاده» و «پژمان بازغی»، نماینده سینمای ایران در بخش فروم(Forum) جشنواره برلین شد.

فلم «نامو» (بیگانه)، نخستین تجربه کارگردانی «نادر ساعی‌ور»، در اولین حضور بین‌المللی خود، منتخب هفتادمین دوره جشنواره برلین شده است.

«بختیار پنجه‌ای»، «سویل شیرگیر»، «نادر مهدی‌لو»، «ناصر هاشمی»، «هادی افتخارزاده»، «فیروز عاقلی» و «تارا آقاجانی»، بازیگران فلم «نامو» هستند.

همکاری «رابرت دنیرو» و «دیکاپریو» در فلم جدید «اسکورسیزی»

بعد از اکران فلم جدید «مارتین اسکورسیزی» با عنوان مرد ایرلندی، این کارگردان اعلام کرد دی‌کاپریو و دنیرو قرار است در فلم Killers of the Flower Moon حضور داشته باشند.

این اولین‌بار است که این دو بازیگر مشهور هالیوود در کنار هم در فلمی از اسکورسیزی بازی می‌کنند. البته هرکدام از این دو بازیگر در  فلم های جداگانه‌ای از این کارگردان سینما بازی کرده‌اند.

اتفاقات فلم Killers of the Flower Moon در سال 1920 میلادی جریان دارد. این فلم قرار است داستان قتل‌های زنجیره‌ای که در قبیله اوسیج در اکلاهما، که در زمین‌های آن‌ها نفت کشف می‌شود را روایت کند.

حضور «بهاره رهنما» و «فریبا متخصص» در فلمی کاملا زنانه

«ناک اوت»، به تهیه‌کنندگی «شیما جبرائیلی‌پور» و کارگردانی «فرناز امینی»، فلمی کاملا زنانه و بدون حضور هیچ بازیگر مرد در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

ناک اوت در ژانر ورزشی ساخته شده است و فریبا متخصص، بهاره رهنما، زهره فکورصبور، سامیه لک، فریناز نذیری (قهرمان ووشو در جهان)، نهال مسعود، پانته‌آ کی‌قبادی، محبوبه کریمی (نخستین مدال‌آور تالوی بانوان ایران)، رها عربگری، تارا وفاخواه و سارا شماعیان، از بازیگران آن هستند.

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر