نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2923
-
الف
+

«بهروز بقایی» کارگردان سریال خاطره انگیز «دنیای شیرین دریا»: به کلی فراموش شده‌ام!

«بهروز بقایی» طی یک مصاحبه از دلایل کم کاری و دور بودن خود از عرصه بازیگری گفت.

«بهروز بقایی» بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون ایران طی یک مصاحبه از دلایل کم کاری و دور بودن خود از عرصه بازیگری گفت. 

به گزارش آی فیلم 2، بهروز بقایی بازیگر و کارگردان ایرانی در پیوند با عدم حضور خود در عرصه سینما گفت: به کل فراموش شده‌ام، گاهی نقش‌هایی خرد به من پیشنهاد می‌شود که آنقدر بی اهمیت هستند که اگر آن نقش حذف هم شود هیچ تغییری در اصل فلم نامه بوجود نمی‌آورد، به همین دلیل ترجیح می‌دهم که بازی نکنم.

بازیگر سریال «بزرگ مرد کوچک» در رابطه با فعالیت های اخیر خود ادامه داد: به تازگی برای حضور در یک فلم سینمایی پیشنهاد دریافت کردم که قرارداد نهایی بسته نشده و فلم در مراحل ابتدایی ساخت می باشد اما به احتمال فراوان من هم به جمع بازیگران این فلم اضافه خواهم شد.

 بهروز بقایی زاده‌ 17 سرطان/تیر 1332هجری خورشیدی در تهران، فارغ‌التحصیل رشته‌ی بازیگری و کارگردانی تیاتر از دانشکده‌ی هنرهای دراماتیک است. وی از سال 1352 هجری خورشیدی بازی در تیاتر را آغاز کرد و پس از ورود به صحنه‌ حرفوی تیاتر، قدم به عرصه‌ی سینما و تلویزیون گذاشت.

گفتنی است سریال های «دنیای شیرین» و «دنیای شیرین دریا» به کارگردانی آقای بقایی و سریال های «کوچک جنگلی»، «همسران» و «بزرگ مرد کوچک» با نقش آفرینی وی از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

دانلود سریال «دنیای شیرین»

دانلود سریال «دنیای شیرین دریا»

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر