نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3135
-
الف
+

هفتمین دوره «جشنواره بین‌المللی عکس خیام» با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

اختتامیه هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی عکس خیام با تقدیر از ۹۰ هنرمند در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، مراسم اختتامیه و اهدای جوایز آثار برگزیده هفتمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام ، عصر روز جمعه ۲۷ جدی /دی در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

بر اساس اعلام دست‌اندرکاران این جشنواره در این دوره نوزده هزار عکس از نزدیک به شصت کشور مختلف شرکت داشته اند که در این مراسم از نود تن از عکاسان برگزیده از کشورهای مختلف تقدیر شد. 

در این مراسم هنرمندان، مخاطبان جشنواره، مدیران فرهنگی و نمایندگانی از سفارتخانه‌های اسپانیا، کوریای جنوبی، مجارستان(هنگری)، هند، بنگلادش و اندونزیا حضور داشتند.

جشنواره بین‌المللی عکس خیام به دبیری علی سامعی با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و نیز به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، توسط نمایندگی فدراسیون بین المللی هنر عکاسی در ایران (فیاپ) برگزار می شود.

به نقل از موج، در این مراسم علی سامعی دبیر هفتمین جشنواره عکس خیام، گفت: استقبال شرکت‌کنندگان خارجی نشان می‌دهد که جشنواره خیام توانسته جایگاهی را برای خود در بین عکاسان بین‌المللی ایجاد کند.

وی افزود: از جامعه تجسمی درخواست می کنم که در برگزاری برنامه‌های هنری یکدل و همراه باشند.

در هفتمین دوره جشنواره عکس خیام ، در مجموع ۱۶۰۰ دالر جایزه نقدی به همراه نشان های فیاپ، PSA، خیام و کمال الملک به برگزیدگان اهدا شد.

ح ح

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین