نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3055
-
الف
+

«حامد کمیلی» از «پرواز در حباب» تا «اغما»+تصاویر

«حامد کمیلی» پس از «اغما»، با سریال «پرواز در حباب» مهمان خانه مخاطبان آی فیلم2 شده است.

«حامد کمیلی» بازیگر پرآوازه ایرانی که بینندگان آی فیلم2 پیش تر شاهد هنرنمایی او در نقش شیطان سریال «اغما» بودند، این بار با سریال «پرواز در حباب» مهمان خانه مخاطبان افغانستانی و تاجیکستانی این شبکه جهانی شده است.

آقای کمیلی در این سریال کرکتر جوانی را بازی می کند که قصد انتقام جویی از نیروی پولیسی دارد که باعث مرگ پدر قاچاقچی شده است؛ او برای انتقام گرفتن دست به هرکاری می زند و با پلان هایی از پیش طراحی شده به خانواده پولیسی که به سمت پدرش شلیک کرده نزدیک می شود...

«پرواز در حباب» به کارگردانی «سیروس مقدم»، تولید سال 1385 هجری خورشیدی است.

سریال تلویزیونی «پرواز در حباب» از پنجشنبه 19 جدی /دی، ساعت 5 عصر به وقت تهران ، 6 عصر به وقت کابل و 6:30 عصر به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

 «سید حامد کمیلی» در ۱۴ سرطان سال ۱۳۶۱ خورشیدی در اصفهان به دنیا آمد.

کودکی حامد کمیلی

او کارش را با تیاتر در اصفهان شروع کرد و آن را در تهران ادامه داد. در رشته تیاتر از شاگردان «فریدون خسروی» و «گلاب آدینه» بوده‌ است.

نقش آفرینی او در دو سریال «به دنیا بگویید بایستد» و «پرواز در حباب» از او چهره شناخته شده و محبوبی در بین طرفداران سریال های تلویزیونی ساخت.

با این 2 سریال اسم او خیلی زود بر سر زبانها افتاد. بازیگر جوانی که به خوبی از عهده نقش هایش برآمده و با بازی تاثیر گذارش جایگاه ویژه ای در بین هواداران تلویزیون پیدا کرده بود.

حامد کمیلی بعد از آن هم در سریال هایی همچون «خط‌‌ ‌شکن»، «پیامک از دیار باقی» و ... به ایفای نقش پرداخت و در سال 1386 برای مدتی از تلویزیون خداحافظی کرد؛ البته این جدایی صرفاً به خاطر حضور جدی‌ترش در سینما بود.

حامد کمیلی

کمیلی در سال 1392 با سریال «پروانه» به تلویزیون بازگشت. پس از آن هم‌ در سریالهای «پرده‌نشین» و «نفس گرم» نقش‌آفرینی کرد.

فیلم سینمایی «تردید» به کارگردانی واروژ کریم مسیحی اولین حضور حامد کمیلی در عرصه سینما بود.

حامد کمیلی

کمیلی در سینما دست به تجربه‌های متفاوتی زد. توانایی خود را در عرصه طنز محک زد و در آثاری همچون «اخلاقتو خوب کن»، «پسر آدم دختر حوا» و «دردسر برگ» حضور پیدا کرد. 

«خانه‌ای کنار ابرها»، «سیانور»، «ایتالیا ایتالیا»، «بوف کور» و... دیگر فعالیت‌های سینمایی حامد کمیلی می‌باشند.

درپیوند با این خبر بخوانید:

دانلود سریال اغما

دانلود سریال پروانه

دانلود فلم سینمایی سیانور

ب م

نظر شما
ارسال نظر