نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4591
-
الف
+

پیام «ابراهیم حاتمی کیا» در پی شهادت دگرجنرال «قاسم سلیمانی»

«ابراهیم حاتمی کیا» درپی به شهادت رسیدن دگرجنرال «قاسم سلیمانی» پیامی را نشر کرد.

به گزارش آی فیلم2، «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران سحرگاه امروز (13 جدی) در حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی به موتر حامل وی در اطراف میدان هوایی بغداد، به مقام رفیع شهادت دست یافت.

قاسم سلیمانی در دهه اخیر به حیث یک فرمانده در عملیات‌های هشت سال جنگ ایران و عراق از جمله والفجر ۸، کربلای ۴، کربلای ۵ و ... حضور موثر داشت.

نقش بی‌بدیل دگرجنرال(سردار) سلیمانی در مدیریت منطقه و مقابله با دشمنان، القابی چون «شبح فرمانده»، «قدرتمندترین فرد خاورمیانه» و «کابوس اسرائیل» را از سوی آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها، برای او به دنبال داشته است.

حضور موثر وی در صحنه مبارزه با داعش و  شکست این توطئه‌ صهیونیستی در منطقه باعث شد تا در حوت ۱۳۹۷ نشان «ذوالفقار» بعنوان عالی‌ترین نشان نظامی ایران از سوی فرمانده کل قوای ایران به سردار سلیمانی اهدا شود.

«ابراهیم حاتمی‌کیا» کارگردان پرآوازه سینمای ایران و خالق آثار ماندگاری چون «بادیگارد»، «آژانس شیشه ای و «به وقت شام» در پی به شهادت رسیدن این فرمانده خستگی‌ناپذیر جبهه‌های حق علیه باطل،  پیامی منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید:

هوالمحبوب

بارها با عطش او را در آغوش کشیدم و وقت جدایی خودم را تشنه تر دیدم.

راستی چه خلعتی جز شهادت برای او زیبنده بود، ولی از محضر شهدا اجازه می خواهم بگویم حاج قاسم سلیمانی نامی است که هر پیشوند و پسوندی در کنار نامش اضافه جلوه می کند. حاج قاسم سلیمانی یعنی همه این القاب.

یادش جاودانه باد.
سرباز کوچکش ابراهیم حاتمی کیا.

شبکه آی‌فیلم2 شهادت این سرباز رشید اسلام را به تمامی آزادی خواهان جهان و  مبارزان جبهه مقاومت در برابر استکبار تسلیت می‌گوید.

ب م

نظر شما
ارسال نظر