نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3575
-
الف
+

صفا آقاجانی: نبودنم بهتر از بودنم در سریال «ستایش» بود

«صفا آقاجانی» از نقش خود در سریال «ستایش» ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش آی فیلم 2،  «صفا آقاجانی» بازیگر سریال درحال نشر «زمانه» از نحوه انتخاب بازیگران برای فلم ها و سریال ها گله گی کرد.

«صفا آقاجانی»  در یک مصاحبه در خصوص فعالیت های اخیر خود گفت: بعد از حضور در دو سریال «مرگ خاموش» و «روز‌های بیقراری»، چند پیشنهاد خوب داشتم که در حال بررسی آنها هستم.

وی درباره نقش آفرینی خود در سری سوم سریال «ستایش» گفت: نقشم در این سریال بسیار کوتاه بود و از این امر راضی نیستم و باید بگویم که بخاطر تعهدی که داشتم این نقش را پذیرفتم، در فصل دوم قرار بود نقش پررنگ تری داشته باشم که متاسفانه چنین نشد. در کل نبودنم بهتر از بودنم در فصل جدید این سریال بود.

وی در مورد تاثیر فضای مجازی در انتخاب یک بازیگر به میزان گفت: داشتن فالوور زیاد در صفحات فضای مجازی به یکی از معیارهای اصلی انتخاب بازیگر مبدل شده است تا اندازه ای که بسیاری از بازیگران فالوور غیرواقعی می‌خرند تا بتوانند نقشی در سینما داشته باشند.

صفا آقاجانی زاده 1335 هجری خورشیدی در ارومیه، دارای مدرک دیپلوم در رشتهٔ ادبیات فارسی می‌باشد و نخستین کار تصویری خود را در فلم سینمایی «تمام وسوسه های زمین» به کارگردانی «حمید سمندریان» و در کنار بازیگرانی چون «هما روستا»، «رضا کیانیان» و «احمد آقالو» شروع نمود.

وی در سریال های «آئینه»، «همه چیز آنجاست»، «مدرسه مادربزرگ ها»، «پرستاران»، «دردسرهای عظیم»، «زمانه»، «طلسم شدگان» و... ایفای نقش کرده است.

«ستایش» آخرین اثر تلویزیونی بانو آقاجانی می باشد.

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر