نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3948
-
الف
+

مسئول فرهنگی و هنری پناهندگان تهران: آی فیلم2 خلاء پوشش فعالیت های فرهنگی و هنری مهاجران را پر کرد

«محمد حسین احمدی» خوشنویس و فعال فرهنگی افغانستان درخصوص راه اندازی شبکه آی فیلم 2 با خبرنگار این تلویزیون به گفت و گو پرداخت.

«محمد حسین احمدی» مسئول مرکز فرهنگی هنری پناهندگان تهران در گفت و گو با خبرنگار شبکه آی فیلم 2 از تاثیرات راه اندازی این کانال تلویزیونی بر فعالیت های فرهنگی و هنری مهاجرین افغانستانی صحبت کرد.

«محمد حسین احمدی» گفت: مدت زمان طولانی بود که مهاجرین افغانستانی در ایران سکونت داشتند و فعالیت های فرهنگی و هنری را انجام می دادند اما رسانه ای که بتواند در بخش پوشش فعالیت های آن ها به طور تخصصی ورود پیدا کند، وجود نداشت و شبکه آی فیلم 2 در حقیقت این خلاء بسیار بزرگ را پر کرد.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: در واقع باید گفت که ایجاد و فعالیت در زمینه فرهنگ و هنر بخشی از قصه است و بخش مهم دیگر آن پوشش خبری و انعکاس آن است و آی فیلم2  با پوشش خبری ، سهم بسیار بزرگی در انجام فعالیت های فرهنگی و هنری داشته است.

احمدی در ادامه با اشاره به فعالیت های مستمر و برگزاری نشست با مسئولین و هنرمندان در مرکز فرهنگی و هنری پناهندگان تهران، گفت: ما از شبکه آی فیلم 2 خواهشمندیم که در آینده نیز همچون گذشته فعالیت ها و نشست های این مجموعه را تحت پوشش خبری قرار دهد.

«محمد حسین احمدی» از خطاطان برتر و فعالان جامعه مهاجر افغانستان است که دو دهه از عمرش را صرف انجام فعالیت فرهنگی و هنری کرده و اکنون عضو انجمن خوشنویسان ایران می باشد.

بیشتر بخوانید:

«محمد حسین احمدی» خوش نویس افغانستانی : مرزی بین هنرمندان ایرانی و افغانستانی نیست

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر